CBF 600S do weryfikacji

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez godsend » So sty 03, 2015 9:31 pm

Przebieg jest nieprawdopodobnie niski. Klocki 3-4 mm po takim przebiegu ( szczególnie tył) - chyba niemożliwe. Brak jakichkolwiek papierów potwierdzających serwis i jednocześnie przebieg- niemożliwe. Pamiętaj, że okazji nie ma. Po prostu nie ma. 90% motocykli z rynku wtórnego miało jakieś przygody- mniejsze lub większe i z tym musisz się pogodzić.
Okolice stacyjki, zamka schowka, klapki wlewu paliwa, bez zadrapań, otarć? Obejrzyj wszystkie gumy, śruby, szybę zegarów, manetki, itp., itd. Przy takim przebiegu nie powinno być praktycznie żadnych śladów użytkowania, odkręcania, kombinacji.
Tarcze hamulcowe powinny być jako nowe. Szczególnie dokładnie sprawdź lagi, żadne śruby nie były ruszane?
Avatar użytkownika
godsend
Użytkownik
 
Posty: 36
Dołączył(a): N gru 02, 2012 6:42 pm
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adam
Motocykl: CBF600N '08
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » So sty 03, 2015 9:47 pm

Zastrzeżenia miałem w zasadzie co do spasowania tych owiewek i do grubości klocków. A ile mm mają nowe klocki? Podejrzewam, że moto z przebiegiem 10-15 tys mogłoby wyglądać podobnie więc tak 20 tys maksymalnie mu daję. Boję się , że jak go kupię i będę sprzedawał za rok czy dwa to też mi nikt nie uwierzy w ten przebieg. Swoim poprzednim moto zrobiłem w sezonie 500km więc jak tym zrobię max 1000 km to będzie wszystko :)
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez goramo » So sty 03, 2015 10:03 pm

tomiqu napisał(a):Swoim poprzednim moto zrobiłem w sezonie 500km więc jak tym zrobię max 1000 km to będzie wszystko :)


:eek: :eek: :eek:

To z takimi "przebiegami" rocznymi nie wiem po co zastanawiasz się koniecznie nad wersją S. :wacko: :blink:

500km to się da zrobić w sobotę "po obiadku" :msn-wink:

Zrozumiałbym, że celujesz w wersję S, bo masz zamiar zapierdzielać tym turystycznie na dłuższe wycieczki, ale dla takiego użytkowania, to ja na Twoim miejscu nie szukałbym "obcych" maszyn, tylko brał kasę w kieszeń i leciał po wystawioną N-kę do Przemkry'ego. :thumbsup: Sprzęt cacuszko! :smile:




P.S.
Bez urazy, ale w świetle tej deklaracji co do planowanych przebiegów, to uważam, że dałeś ciała nie kupując moto wystawionego przez SUVV, bo to była praktycznie nóweczka. Ale skoro już tamten się sprzedał, to nie daj ciała po raz drugi i na poważnie rozważ ofertę Przemkry'ego.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » So sty 03, 2015 10:11 pm

No właśnie szkopuł w tym , że mi się N ki nie podobają :) I chce mieć tę ochronę przed wiatrem nawet jak mało będę jeździł.
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez goramo » So sty 03, 2015 10:12 pm

tomiqu napisał(a):No właśnie szkopuł w tym , że mi się N ki nie podobają :) I chce mieć tę ochronę przed wiatrem nawet jak mało będę jeździł.



OKi. :smile:

Nie było rozmowy. :smoke:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez godsend » So sty 03, 2015 10:19 pm

[quote="tomiqu"]A ile mm mają nowe klocki?[quote]

Całkowita grubość klocka to chyba około 9-10 mm, okładziny ciernej jest 5-6 mm. Jeśli się mylę, to bardziej zorientowani Koledzy mnie poprawią.
Avatar użytkownika
godsend
Użytkownik
 
Posty: 36
Dołączył(a): N gru 02, 2012 6:42 pm
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adam
Motocykl: CBF600N '08
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez bushmaster » So sty 03, 2015 11:02 pm

I zwróć uwagę na ten łańcuch - niech bardziej doświadczeni koledzy mnie poprawią, jeśli 600 wychodziły na DIDach. Jeśli nie, to przebieg jest kręcony.
Avatar użytkownika
bushmaster
Maniak
 
Posty: 1117
Dołączył(a): Cz sty 10, 2013 2:38 pm
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBF 1000 FA '13
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez tomiqu » Pn sty 05, 2015 3:39 pm

Sprzedający chyba poczuł się bardzo pewnie bo podwyższył cenę z 15000 na 17500 :)

Swoją drogą to oglądając historię motka na stronie HistoriaPojazdu.gov.pl wychodzi na jaw ciekawy fakt. Otóż pierwsze badania techniczne moto miał zgodnie z przepisami po 3 latach od rejestracji tj. 23.04.2012, natomiast następne co wydaje się dziwne 3 miesiące wcześniej przed terminem tj. 19.01.2013. Nikt przecież bez powodu nie robi wcześniejszych badań jak ma ważne poprzednie. Długo nie trzeba szukać aby dowiedzieć się, że dodatkowe badania techniczne robi się w przypadku:

Dodatkowe badanie Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r.

Art. 81. 11. Niezależnie od badań, o których mowa w ust. 3–5 (badania okresowe – red.), dodatkowemu badaniu technicznemu podlega pojazd:1) skierowany przez organ kontroli ruchu drogowego:a) w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska,b) który uczestniczył w wypadku drogowym, w którym zostały uszkodzone zasadnicze elementy nośne konstrukcji nadwozia, podwozia lub ramy, z zastrzeżeniem pkt 5, lub noszący ślady uszkodzeń albo którego stan techniczny wskazuje na naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogące stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego;2) skierowany przez starostę albo na wniosek posiadacza pojazdu:a) w celu identyfikacji lub ustalenia danych niezbędnych do jego rejestracji,b) jeżeli z dokumentów wymaganych do jego rejestracji wynika, żeuczestniczył on w wypadku drogowym, lub narusza wymagania ochrony środowiska;3) w którym dokonano zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym, (...) z wyłączeniem montażu instalacji do zasilania gazem;4) który ma być używany jako taksówka osobowa lub bagażowa, pojazd uprzywilejowany, pojazd do nauki jazdy, pojazd do przeprowadzania egzaminu państwowego lub pojazd odpowiednio przystosowany lub wyposażony zgodnie z przepisami o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych;5) w którym została dokonana naprawa wynikająca ze zdarzenia powodującego odpowiedzialność zakładu ubezpieczeń z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia określonego w grupach 3. i 10. działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej w zakresie elementów układu nośnego, hamulcowego lub kierowniczego mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego;6) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów nośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego

Wnioski można samu wyciągnąć :)
BMW F650 '99 => ?
tomiqu
Użytkownik
 
Posty: 40
Dołączył(a): Cz paź 11, 2012 5:38 pm
Lokalizacja: woj. lubelskie
Wiek: 43
Imię: Tomek
Motocykl: poszukiwany
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez Romek » Pn sty 05, 2015 4:41 pm

równie dobrze mogli mu zabrać dowód za byle pierdołe np brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej jak trafił na gestapowca ale warto sprawę wyjaśnić.
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S do weryfikacji

Postprzez nocny » Pn sty 05, 2015 8:42 pm

Romek napisał(a):równie dobrze mogli mu zabrać dowód za byle pierdołe np brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej jak trafił na gestapowca ale warto sprawę wyjaśnić.


w środku zimy? Raczej przegląd był robiony pod "L".
Jak znajdę jutro czas to zmierzę klocki w mojej hance która ma ten sam przebieg. Te złe spasowania mogą wynikać że jakiejś przygody przodu motocykla i ktoś tylko naprostował stelaż czachy a go nie wymienił. W mojej poprzedniczce było podobnie. Plastiki nowe ale stelaż tylko prostowany więc nie dało się idealnie poskładać tego do kupy. Z drugiej strony jak to tylko stelaż to nie powinno dyskwalifikować całego moto, aczkolwiek trzeba dokładnie wykonać oględziny przodu, imho właściciel powinien się zgodzić na demontaż owiewek. OIDP to wew. stronie owiewki i na wypełnieniu jest wytłoczona data produkcji. Masz jeszcze jakieś foto tej cbf?
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1774
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 47
Imię: Marcin
Motocykl: CRF 1100
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości