CBF 600S z ABS

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez Arpgor » Śr sty 27, 2016 9:28 pm

Re: CBF 600S z ABS

Nieprzeczytany postprzez absens » środa, 27 stycznia 2016, 21:37
Dzięki za Wasze opinie. Z gwarancją jak z ubezpieczeniem - płacić trzeba, ale może nigdy się to nie przydać. Tu akurat nie jest dla mnie dziwne, że przeglądy u nich są wymagane. Przy kupnie samochodu jest tak samo. Ich gwarancja, ich warunki.
Tak czy inaczej, odpuszczę sobie tę sztukę. Okolice przedniego koła rzeczywiście są zagadkowe.

Pewnie lepsza byłaby maszyna tego pokroju? :naughty:
http://otomoto.pl/oferta/honda-cbf-hond ... yeWwr.html

// edit: Jeszcze takie pytanie: Na ile średnio wystarczają elementy ulegające zużyciu, typu napęd, tarcze hamulcowe, klocki, czy co tam jeszcze jest? :)



w odstojniku filtra powietrza (taki przeźroczysty gumowy kondomik po lewej stronie przy filtrze powietrza)jest olej nie wiem czy to dobry sprzęt
Ja mam CBF 1000 z 2006 ale u mnie jest czyściutko i nigdy tego nie czyściłem tylko sprawdzałem
Avatar użytkownika
Arpgor
Znawca
 
Posty: 213
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 7:21 pm
Lokalizacja: BZA
Wiek: 53
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez jokansen » Cz sty 28, 2016 8:17 am

U mnie w byłej CBF500 zbierało się tam trochę gluta. Najwięcej było jak zakupiłem moto - pewnie skutki zaniedbań poprzednich właścicieli w tym temacie.
"Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny"
Avatar użytkownika
jokansen
Maniak
 
Posty: 1023
Dołączył(a): Wt lip 24, 2012 8:21 pm
Lokalizacja: Płock
Wiek: 45
Imię: Marcin
Motocykl: DL650 AL8
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez Arpgor » Cz sty 28, 2016 9:16 am

Ten olej pochodzi z odmy. Jest to naturalne ujścia ciśnienia powietrza z dołu silnika, ale jeśli jest tam przepchnięty olej to moto albo leżało, albo już jest nieszczelne na pierścieniach i dmucha w miskę olejową. Innego wytłumaczenia nie ma. Zresztą jest o tym gdzieś w manualu do Hanki.

Mała rzecz, ale handlarze często zapominają o tym i bardzo łatwo jest określić kondycję moto.
Avatar użytkownika
Arpgor
Znawca
 
Posty: 213
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 7:21 pm
Lokalizacja: BZA
Wiek: 53
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez konjo8ds » Cz sty 28, 2016 11:38 am

Arpgor napisał(a):
w odstojniku filtra powietrza (taki przeźroczysty gumowy kondomik po lewej stronie przy filtrze powietrza)jest olej nie wiem czy to dobry sprzęt

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
konjo8ds
Nightmare
 
Posty: 5334
Dołączył(a): So sty 21, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: wawa
Wiek: 42
Motocykl: st1050

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez absens » Cz sty 28, 2016 8:20 pm

Konjo, ten pierwszy moto, który podałeś, chyba rzeczywiście był niezły, bo ogłoszenie już zniknęło. A już planowałem wycieczkę do Płocka w weekend...

Dzięki panowie, sporo można się przy Was dowiedzieć :). Kto by pomyślał, że z takiego małego kondomika można się dowiedzieć takich rzeczy. I dzięki też za przypomnienie o manualu - muszę go sobie poczytać.
absens
Użytkownik
 
Posty: 43
Dołączył(a): Pt sie 31, 2012 1:30 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 36
Imię: Zbyszek
Motocykl: CBF 600 SA '04

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez Romek » Pt sty 29, 2016 4:45 am

Arpgor napisał(a):Ten olej pochodzi z odmy. Jest to naturalne ujścia ciśnienia powietrza z dołu silnika, ale jeśli jest tam przepchnięty olej to moto albo leżało, albo już jest nieszczelne na pierścieniach i dmucha w miskę olejową. Innego wytłumaczenia nie ma. Zresztą jest o tym gdzieś w manualu do Hanki.

Mała rzecz, ale handlarze często zapominają o tym i bardzo łatwo jest określić kondycję moto.


To jest odpowietrzenie skrzyni korbowej i większość motocykli to ma tylko że z reguły jest to wąż zakończony korkiem biegnący pod silnikiem razem z odpowietrzeniem baku, rurką od przelewu płynu chłodzącego i przelewu paliwa.

W manualu jest napisane że należy to kontrolować szczególnie po deszczu, myciu, szybkiej jeździe i gdy motocykl leżał a ewentualną zawartość zlać i wyczyścić.

" CRANKCASE BREATHER
• Service more frequently when ridden in rain, at
full throttle, or after the motorcycle is washed or
overturned. Service if the deposit level can be
seen in the drain tube.
Remove the left side cover (page 3-4).
Remove the crankcase breather drain tube and
drain the deposits into a suitable container, then
reinstall the drain tube with the tube clamp."
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600S z ABS

Postprzez Arpgor » Pt sty 29, 2016 8:42 am

Tak, bo może zebrać się tam woda, bo jest to najniżej położone miejsce puszki filtra powietrza, a podczas jazdy w deszczu którendyś to powietrze do silnika musi się dostawać, bo jest niezbędne do wytworzenia mieszanki paliwowo powietrznej która jest spalana w cylindrach.
Inna sprawa jak zbiera się tam olej :eek: To sugeruje co dzieje się w skrzyni korbowej.
Avatar użytkownika
Arpgor
Znawca
 
Posty: 213
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 7:21 pm
Lokalizacja: BZA
Wiek: 53
Imię: Andrzej
Motocykl: Honda CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości