CBF 600

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

CBF 600

Postprzez Gambit » Pt lut 05, 2016 12:59 am

Witam.
Szukam swojego pierwszego motocykla i padło na Honde CBF 600. Chciałbym prosić o opinię.
http://otomoto.pl/oferta/honda-cbf-600- ... yheCn.html
Z góry dziękuję.
Gambit
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So lis 28, 2015 2:51 pm

Re: CBF 600

Postprzez Brylant86 » Pt lut 05, 2016 9:46 am

Drogi. Za te pieniądze kupisz już 1000.
Pozdrawiam,
Łukasz

Sprzedam Hondę CBF1000 2007 http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=36&t=5815
Avatar użytkownika
Brylant86
Miłośnik
 
Posty: 627
Dołączył(a): Cz cze 28, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Mała Wieś
Wiek: 37
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF1000
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600

Postprzez Gambit » Pt lut 05, 2016 12:26 pm

To ma być mój pierwszy motocykl, litr będzie raczej za mocny.
Gambit
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So lis 28, 2015 2:51 pm

Re: CBF 600

Postprzez menel » Pt lut 05, 2016 12:51 pm

Tak na szybko: kierownica, ciężarki na jej końcach i lusterka z innej bajki, brakuje osłony chłodnicy i nakretek zaworów w kołach :msn-wink:, oś tylnego koła zamontowana odwrotnie, po lewej stronie silnika przewód drenażowy na wysokości cylindrów - nie powinien się tam znajdować.
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: CBF 600

Postprzez Gambit » Pt lut 05, 2016 1:07 pm

Dzięki za opinie, w takim razie chyba trzeba sobie odpuścić ten egzemplarz
Gambit
Nowicjusz
 
Posty: 7
Dołączył(a): So lis 28, 2015 2:51 pm

Re: CBF 600

Postprzez Brylant86 » Pt lut 05, 2016 1:18 pm

Zaczynałem od litra, jako pierwszy motocykl i nie narzekam. Wcześniej jeździłem na motocyklach ze szkoły nauki jazdy.
Manetka gazu to potencjometr i w CBF1000 działa on dobrze. :) Moto płynnie i przewidywalne oddaje moc na koło. Jak już masz zamiar wydać takie pieniądze to rozważ może coś mocniejszego i na dłużej.
Mam do sprzedania CBF1000 z 2007 z sporym zapleczem akcesoriów. Jeszcze, jak chcesz to posłuchaj opinii innych co jeździli na CBF1000.
Jak sprzedam moto to mam również na zbyciu ciuchy i kask.
Pozdrawiam,
Łukasz

Sprzedam Hondę CBF1000 2007 http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=36&t=5815
Avatar użytkownika
Brylant86
Miłośnik
 
Posty: 627
Dołączył(a): Cz cze 28, 2012 6:54 pm
Lokalizacja: Mała Wieś
Wiek: 37
Imię: Łukasz
Motocykl: CBF1000
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600

Postprzez blady2111 » Pt lut 05, 2016 3:12 pm

Menel nie kumam tego stwierdzenia że oś tylnego koła jest odwrotnie? ! , możesz mi przybliżyć temat bo jestem ciekawy , ponieważ jestem ślepy i nic nie widze :D Ten przewód na wysokości cylindrów to faktycznie masakra jakas ; )
A co do namawiania na litra na pierwszy motocykl, choć to tylko CBF to uważam za nieporozumienie. Przyznam że nigdy litrem nie jeździłem ale znam dwa przypadki że tuż po zdaniu prawka delikwent np. wpadł na litra i nie wyjechał z parkingu. Ogólnie nie polecam., ale to moja opinia.
Avatar użytkownika
blady2111
Znawca
 
Posty: 365
Dołączył(a): Wt sie 21, 2012 5:42 am
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 43
Imię: Marcin
Motocykl: T7
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600

Postprzez menel » Pt lut 05, 2016 5:12 pm

To znaczy, że nakrętka powinna być z drugiej strony.
Avatar użytkownika
menel
Maniak
 
Posty: 1756
Dołączył(a): So lis 27, 2010 9:55 am
Lokalizacja: miasto meneli
Motocykl: CBF1000FA

Re: CBF 600

Postprzez blady2111 » Pt lut 05, 2016 5:33 pm

Ty to u mnie tez chyba jest cos nie tak :D ja również śrubę mam z prawej, a nakrętkę z lewej :D :P
Hmm, nie sadze zeby to miało jakiś wpływ na jazde, bo zrobiłem tak z 15 tys - 20 tys . ? Jak coś to to jutro pozamieniam, bo teraz oglądam inne sztuki i faktycznie masz racje. Dziękuje.
Avatar użytkownika
blady2111
Znawca
 
Posty: 365
Dołączył(a): Wt sie 21, 2012 5:42 am
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 43
Imię: Marcin
Motocykl: T7
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600

Postprzez zbyhu » Pt lut 05, 2016 7:15 pm

Odwrotnie założona oś wpływu za bardzo na nic nie ma, poza tym, że daje obraz dyletanctwa przy kombinowaniu z motocyklem. Mogła to być pomyłka przy wymianie opony, ale również pomyłka przy składaniu moto przy picowaniu po jakimś szlifie lub glebie.
Także może nie być to absolutnie nic strasznego, niemniej czerwona lampa powinna się zaświecić przy oględzinach.

Dużo gorsza sprawa, to ten przewód pociągnięty po boku silnika. To już pokazuje, że na pewno motocykl musiał być porozkręcany i źle złożony.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Następna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości