w takich pieniądzach jak pokazujesz ogłoszenia (około 6 tysi) to znajdziesz dwie opcje:
1. po kurierce lub szkole jazdy (duży przebieg).
2. po lekkiej przygodzie z asfaltem, naprawiony niedużym kosztem.
jeśli ma być na sezon lub dwa - szukałbym opcji 2. można trafić sprawny technicznie egzemplarz, ale z np. chałupniczo odmalowanym i naprawionym bakiem. trzeba szukać. ważne żeby lagi były proste.
p.s.
poproś o więcej fotek (i lepszej jakości) CBFy z blachami WMA (tej z ogłoszenia, które wrzuciłeś w temat, który Ci zamknęli
). ma kilka wad (łańcuch chyba w połowie naciągu, pomalowane na czarno lusterka, uszkodzony błotnik przód) ale z tych 3 wyglądała najrozsądniej (jest kufer i wymienione tylne kierunkowskazy na przezroczyste +100 pkt do lansu
). jak nie będzie chciał dać lepszych fotek - olej temat.