Jeśli nie przeszkadza Ci wizualnie to można by było się pokusić o oględziny. Sprawdzić ciśnienie w oponach, a potem sprawdzić czy moto nie ściąga po puszczeniu kierownicy, czy nie ma tzw. shimmy podczas jazdy na prost.
Dobrze by było, aby silnik był zimny i sprawdzić jak odpala. Skoro ma go już 3 lata to jakieś zdjęcia pewnie też ma. niech się nagrzeje, aż się włączy wiatrak chociaż to może być trudne do osiągnięcia w niskiej temperaturze. Termostaty lubią się psuć czasem, a czasem nie "styka" bo metal się utlenia i rdzewieje
Jeśli czujesz się na siłach to sprawdź ABS podczas jazdy.
Może zdjąć
ten plastik jest na trzy śruby i zobaczysz w jakim stanie jest zębatka. Jeśli jest sporo świeżego olejowatego czegoś może to świadczyć, że właściciel nie żałował przy smarowaniu.
Ja po jednym sezonie z olejarką, miałem co stamtąd wywalać
Pamiętaj weź ze sobą kogoś kto się zna, ale oceni też wartość moto bez emocji i weź listę kontrolną tj. co trzeba sprawdzić przy zakupie
PRZYKŁADOWA LISTA do wydruku
...be brave like those Soldiers who die in a battle...