Pt wrz 01, 2017 9:07 pm
Pt wrz 01, 2017 9:30 pm
bushmaster napisał(a):Ta CBFka w tej cenie to jakaś pomyłka
So wrz 02, 2017 8:09 am
RzEmYk napisał(a): Z Francji, chyba tam miał delikatne szlify, bo boczki ma oryginalne Hondowskie.
RzEmYk napisał(a):Właściel twierdzi, że kupił motocykl dla córki, ale Ona zrezygnowała i sprzedaje motocykl. Kupił od znajomego miesiąc wcześniej
RzEmYk napisał(a):Przy silniku też było coś robione, ale obecny właściciel nie wiedział czy i co.
RzEmYk napisał(a):Trochę dziwne, że wymienione tarcze i klocki przy 40 tysiącach. Być może wina C-ABS a być może motocykl ma tak naprawdę koło 60 tysięcy.
RzEmYk napisał(a):Z minusów:
- delikatne wżery na lagach (w górnej części) - do przeszlifowania;
- łożysko główki ramy do wymiany;
RzEmYk napisał(a):- spore shimmy przy 70 km/h - prawdopodobnie wina łożyska albo kufra z tyłu. W każdym razie dość mocno uderzało w dłonie gdy łapałem za kierownicę;
- różne opony przód/tył (dwuletnie). Z tyłu Bridgestone Battlax BT021, z przodu Michelin Pilot Road 2. Osobiście chciałem je wymieniać na Roadtec 01;
- sprężyna centralki mogła by być mocniejsza, trzeba było stopą dopchać ją do górnej pozycji.
Chciałem zaryzykować to łożysko i go kupić, ale cóż, życie... znów muszę zbierać na motocykl.
So wrz 02, 2017 8:29 pm
Czytałem m.in. tutaj o tym. Jednak próbna jazda mnie trochę zaniepokoiła. W Hornecie też miałem shimmy z którym nie mogłem sobie poradzić aż do czasu wymiany dolnej półki. Jednak tam miałem delikatne. Schodząc z prędkością zaczęło delikatnie trząść przy około 70 i ustępowało przy około 60 km/h. Wystarczyło przytrzymać lekko kierownicę i spokój.bushmaster napisał(a):Shimmy jest raczej powszechne, zwłaszcza z kufrem.
Tak też robię. A w domu żona i tak wie lepiej że mi motocykla nie potrzeba.Aha - i zawsze lepiej jedź oglądać z kimś, kto nie będzie emocjonalnie zaangażowany
So wrz 09, 2017 12:22 pm
N wrz 10, 2017 9:40 am
N wrz 10, 2017 8:29 pm
Pn wrz 11, 2017 4:51 pm
Pn wrz 11, 2017 7:25 pm