CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez zbyhu » Pn maja 14, 2018 10:57 am

Najważniejsze:
- przednie mocowania silnika do ramy - był szlif, ma co prawda gmole, ale mocowania silnika delikatne, przy crash-padach często się urywają,
- prąd ładowania - altki lubią padać, Osu chyba wymieniał, ale nie wiadomo na co, a przynajmniej nie znalazłem info,
- posłuchaj, czy pompa paliwa nie jęczy przy pracy silnika - po większym przebiegu potrafi zacząć jęczeć (bzyczeć), co może (moim zdaniem) wskazywać na problemy z gumowym uszczelniaczem w pompie paliwa.

A reszta jak w każdym moto. Posłuchać silnika, przejechać się, popatrzeć na plasatiki, ograniczniki skrętu, lagi, tylny amor. Podczas jazdy można wychylić się i spojrzeć na zaciski, czy siedzą sztywno (na ew. krzywej tarczy będą tańcować na prowadnicach).

Poczytaj te dwa artykuły, zrób sobie check-listę i jedź oglądać ;)
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... 00_km.html
http://motormania.com.pl/testy/motocykl ... 00-tys-km/
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez scibor1 » Śr maja 16, 2018 8:04 pm

Planowałem zakup tego egzemplarza. Bo i przebieg sensowny i uszkodzenia świeże i widoczne, a nie zamaskowane do sprzedaży. Niestety nie wyszło: umówiłem się ze sprzedającym na niedzielę, w sobotę miał ktoś po nią przyjechać, nie przyjechał ale zarzekał się że w poniedziałek przyjedzie i sprzedający ją dla niego zarezerwował. No to kupiłem w niedzielę inny egzemplarz, a w poniedziałek sprzedawca wysłał mi sms, że jednak aktualne. Z rozmowy wstępnej wynikało, że jest trochę jeżdżenia po okolicy żeby zebrać ten motocykl do kupy (część wyposażenia z opisu jest w innej części miasta), no i na powrót na kołach lepiej nie liczyć, raczej przyczepka. BT wychodzi w czerwcu, więc trzeba się śpieszyć z naprawą. Mimo wszystko uważam, że to ciekawa oferta.
scibor1
Użytkownik
 
Posty: 39
Dołączył(a): Pn kwi 30, 2018 5:00 am
Lokalizacja: NBA
Wiek: 54
Imię: Patryk
Motocykl: CBF1000A
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez -patrick- » Cz maja 17, 2018 8:05 am

lekki szlif i nie liczyć na powrót na kołach?
ktoś tu sobie żarty robi...
badanie techniczne to całe 63zł.

litości.
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez szuwar333 » Cz maja 17, 2018 5:55 pm

Miałem też podjechać, ale albo sprzedajacy kręci albo nie wie w jakim stanie jest motocykl, poza tym pogoda nie rozpieszcza a kawałek mam.
Wypisze nieścisłości które odkryłem, dzięki koledze który pojechal dla mnie obejrzeć motocykl :
-napisane było że opony zmieniane 3 sezony a DOT tyłu to 2011 a przodu 2013
-prawa strona też była przytarta i byl trochę uszkodzony zaczep prawej owiewki, póki nie wyslalem sprzedającemu zdjęcia to twierdził że nie uszkodzona prawa strona
-podobno przegląd był w tym roku robiony a serwis twierdzi że był u nich 1.5 roku temu
-niby moto stoi miesiąc i ma nowy akumulator a motocykl nie chciał odpalić, musieli podladowac aku oraz opony nie miały ciśnienia
-zgięta dźwignia od zmiany biegów, a sprzedajacy przez telefon mówił że nie
-tylni hamulec bardzo słabo hamuje, trzeba by go sprawdzić

Gdyby nie takie kręcenie to bym pewnie już kupił ten motocykl.
szuwar333
Użytkownik
 
Posty: 20
Dołączył(a): Pn kwi 30, 2018 7:58 pm
Motocykl: CBF1000A (2007)
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez -patrick- » Cz maja 17, 2018 6:17 pm

Czyli jak pisałem wyżej - ogloszenie i zapewnienia sprzedawcy to jedno a rzeczywistość to drugie.

Dobrze zrobiłeś
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez szuwar333 » Cz maja 17, 2018 6:37 pm

Żeby nie było to już sprzedający usunął informacje o oponach 3 sezonowych, bo mu zwróciłem uwagę. Dodatkowo pod koniec maja wychodzi OC.
Ogólnie to motocykl wydaje się spoko, i sprzedający miły tylko jakby nie wiedział co ma, motocykl został odstawiony na lawecie do serwisu po szlifie i chyba od tamtej pory tam stoi. Tylko trudno ocenić jak długo on tam jest, wg. sprzedającego około miesiąc.
Dla osób spoza Trójmiasta trudno jest nawet obejrzeć moto bo można tylko w godzinach pracy sklepu/serwisu. Gdyby było inaczej to bym pojechał go obejrzeć, ale musiałbym wziąć wolne w pracy, a ostatnio trudno mi nawet wyjść o normalnej porze xwacko
szuwar333
Użytkownik
 
Posty: 20
Dołączył(a): Pn kwi 30, 2018 7:58 pm
Motocykl: CBF1000A (2007)
W siodle: <100 kkm

Re: CBF1000 z 2006 po szlifie - czy warto

Postprzez szuwar333 » Pn maja 21, 2018 4:47 pm

Jeśli kogoś interesuje historia opisywanej cbf1000 to już jest w komisie, odpicowana...
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... AcKx8.html
szuwar333
Użytkownik
 
Posty: 20
Dołączył(a): Pn kwi 30, 2018 7:58 pm
Motocykl: CBF1000A (2007)
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości