Najważniejsze:
- przednie mocowania silnika do ramy - był szlif, ma co prawda gmole, ale mocowania silnika delikatne, przy crash-padach często się urywają,
- prąd ładowania - altki lubią padać, Osu chyba wymieniał, ale nie wiadomo na co, a przynajmniej nie znalazłem info,
- posłuchaj, czy pompa paliwa nie jęczy przy pracy silnika - po większym przebiegu potrafi zacząć jęczeć (bzyczeć), co może (moim zdaniem) wskazywać na problemy z gumowym uszczelniaczem w pompie paliwa.
A reszta jak w każdym moto. Posłuchać silnika, przejechać się, popatrzeć na plasatiki, ograniczniki skrętu, lagi, tylny amor. Podczas jazdy można wychylić się i spojrzeć na zaciski, czy siedzą sztywno (na ew. krzywej tarczy będą tańcować na prowadnicach).
Poczytaj te dwa artykuły, zrób sobie check-listę i jedź oglądać
http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/ ... 00_km.htmlhttp://motormania.com.pl/testy/motocykl ... 00-tys-km/