CBF 600 SA 2012

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez -patrick- » Wt maja 07, 2019 8:34 am

nieustannie ceny w ASO poprawiają mi humor, nie policzyłeś tam owiewek ;)
pewnie gdyby doliczyć "robociznę" to 15k by wyszło :D
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez da77ro » Wt maja 07, 2019 8:52 am

Złamana jest klamka hamulca, nie sprzęgła (kupiłem nową za 80 zł żeby bezpiecznie jazdę testować wykonać), sprzedający poinformował mnie że hamulce działają bo jeździł i używał tego kikuta.
da77ro
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): So maja 04, 2019 4:06 pm
Imię: Darek
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez da77ro » Wt maja 07, 2019 9:01 am

Avalon dzięki za wycenę. Ja liczyłem części z alledrogo, olx i otomoto. Mam do tego moto 50 km więc warto zobaczyć. Żeby zrobić go na lalkę przy szacowaniu ze zdjęć, opisu sprzedającego podczas rozmowy telefonicznej i używając części z demontażu wyszło mi około 6k zł. Pytanie, za ile musiał bym go kupić żeby to miało sens?
da77ro
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): So maja 04, 2019 4:06 pm
Imię: Darek
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez Avalon » Wt maja 07, 2019 9:02 am

-patrick- napisał(a):nieustannie ceny w ASO poprawiają mi humor, nie policzyłeś tam owiewek ;)
pewnie gdyby doliczyć "robociznę" to 15k by wyszło :D

Dwie ostatnio pozycje to owiewka prawa boczna w kolorze, i "czacha" czarna .
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez -patrick- » Wt maja 07, 2019 9:16 am

Avalon napisał(a):Dwie ostatnio pozycje to owiewka prawa boczna w kolorze, i "czacha" czarna .

racja, mój błąd ;)

da77ro napisał(a):Żeby zrobić go na lalkę przy szacowaniu ze zdjęć, opisu sprzedającego podczas rozmowy telefonicznej i używając części z demontażu wyszło mi około 6k zł. Pytanie, za ile musiał bym go kupić żeby to miało sens?


za co przepraszam 6k? za cześć z demontażu? skoro tak policzyłeś, to wolałbym już dorzucić te 2k do nowych z aso...
żeby miało to sens przy Twoich wyliczeniach, musiałbyś go za 5k kupić, nierealne. ONA JEST LEDWIE PO SZLIFIE a nie cieżkim dzwonie...
btw. - jedno mnie zastanawia - właściciel pisał w ogłoszeniu o 1k, Ty niby z nim rozmawiałeś i wywnioskowałeś, że jednak 6k, to albo właściciel mocno minął się w zeznaniach i foty nie oddają wszystkich uszkodzeń albo nie wiem co.

na prawdę ciężko mi uwierzyć w Twoją wycenę...
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez da77ro » Wt maja 07, 2019 9:51 am

Wole dmuchać na zimne i przeszacować dlatego pytam. A pytanie moje było (może nie wprost ale o to mi chodziło) jaka jest realna wartość CBF 600S z 2012 bez przygody ?
Wszystko można zweryfikować. Nie mam złych intencji, nie mam tez doświadczenia w takich naprawach
Dekiel 400 zł https://allegro.pl/oferta/honda-cbf-600 ... 7655880885
Czacha 700 zł https://allegro.pl/listing?string=czach ... i-1-4-0312
Klamka 80 zł
Owiewka od 150 zł do 1200 zł
https://allegro.pl/listing?string=owiew ... 4-0313&p=3
naklejki na owiewkę 120 zł (możliwe że x2)
tłumik - same szroty niewiele lepsze od zainstalowanego więc jakiś zmiennik za 700 zł może znajdę
kierunkowskaz 80 zł
wydaje mi że jest też dziura w wypełnieniu owiewki wokół zegarów, zaraz przy przetarciu czachy.
napęd ? 600 zł
opony na pewno bo maja 7 lat - 500-600 zł
malowanie 500-1000 zł (możliwe że i druga stronę trzeba będzie pomalować jeżeli kolorem się nie wstrzeli lakiernik)
Płyny, filtry?
robocizna ? 1000 zł.?
To szacunki ze zdjęcia. W brew pozorom tyle może się uzbierać.
da77ro
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): So maja 04, 2019 4:06 pm
Imię: Darek
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez -patrick- » Wt maja 07, 2019 10:00 am

jaka robocizna? czego? wymiany tego co uszkodzone? stary, jak masz podstawowy zestaw śrubokrętów i chociaż minimalne pojęcie o kręceniu śrubkami, to to wszystko wymienisz samo poza oponami i napędem.

po napęd zapraszam do mnie, ogarnę Ci w dobrej cenie, tak samo wszystkie filtry i płyny.

wymiany oleju, i filtrów robisz we własnym zakresie w godzinę z wliczając w to wypicie 2 browarków.

liczenie eksploatacji IMO nie ma sensu w tym przypadku, ponieważ to prawdopodobnie będziesz miał do roboty w większości sprzedawanych motocykli...

owiewka za 1200...skoro w ASO masz w kolorze za 950 NOWĄ to nie wiem jakim cudem jeszcze doliczasz lakierowanie...
wybacz, ale to wyliczenia kompletnie z dupy nie mające nic wspólnego z realnymi kosztami.

tak licząc to w zasadzie KAŻDY sprzęt poza nowym z salonu wymaga wkładu kilku tysiaków.
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez da77ro » Wt maja 07, 2019 12:01 pm

-patrick- napisał(a):jaka robocizna? czego? wymiany tego co uszkodzone? stary, jak masz podstawowy zestaw śrubokrętów i chociaż minimalne pojęcie o kręceniu śrubkami, to to wszystko wymienisz samo poza oponami i napędem.

po napęd zapraszam do mnie, ogarnę Ci w dobrej cenie, tak samo wszystkie filtry i płyny.

wymiany oleju, i filtrów robisz we własnym zakresie w godzinę z wliczając w to wypicie 2 browarków.

liczenie eksploatacji IMO nie ma sensu w tym przypadku, ponieważ to prawdopodobnie będziesz miał do roboty w większości sprzedawanych motocykli...

owiewka za 1200...skoro w ASO masz w kolorze za 950 NOWĄ to nie wiem jakim cudem jeszcze doliczasz lakierowanie...
wybacz, ale to wyliczenia kompletnie z dupy nie mające nic wspólnego z realnymi kosztami.

tak licząc to w zasadzie KAŻDY sprzęt poza nowym z salonu wymaga wkładu kilku tysiaków.


Wymiana tego co uszkodzone zrobię we własnym zakresie. Jeżeli w ASO idzie kupić owiewkę w kolorze to bajka.
da77ro
Nowicjusz
 
Posty: 12
Dołączył(a): So maja 04, 2019 4:06 pm
Imię: Darek
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez Monte Christo » Wt maja 07, 2019 12:26 pm

-patrick- napisał(a):jaka robocizna? czego? wymiany tego co uszkodzone? stary, jak masz podstawowy zestaw śrubokrętów i chociaż minimalne pojęcie o kręceniu śrubkami, to to wszystko wymienisz samo poza oponami i napędem.
c
po napęd zapraszam do mnie, ogarnę Ci w dobrej cenie, tak samo wszystkie filtry i płyny.

wymiany oleju, i filtrów robisz we własnym zakresie w godzinę z wliczając w to wypicie 2 browarków.

liczenie eksploatacji IMO nie ma sensu w tym przypadku, ponieważ to prawdopodobnie będziesz miał do roboty w większości sprzedawanych motocykli...

owiewka za 1200...skoro w ASO masz w kolorze za 950 NOWĄ to nie wiem jakim cudem jeszcze doliczasz lakierowanie...
wybacz, ale to wyliczenia kompletnie z dupy nie mające nic wspólnego z realnymi kosztami.

tak licząc to w zasadzie KAŻDY sprzęt poza nowym z salonu wymaga wkładu kilku tysiaków.


i gdzie masz te 3 tysiaki? :smile:
hehehr, nawet jeśli te ceny co podał Grześ są zawyżone i wynoszą ponad 8 tys, to ile zapłacisz za to na allegro czy innym oeliksie? W sumie 1500 mniej? I czy to będzie rzemiosło, czy fabryka te części? Robocizny nie licząc cbfa wyniesie 17 k przy założeniu, ze za części zapłaci nawet 6 tys.
A jak dla siebie robi, to niech zrobi dobrze, później jeszcze dobrze sprzeda. Zresztą kolegi decyzja jest.
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Użytkownik zbanowany
 
Posty: 7506
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 43
Motocykl: nie ma
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 SA 2012

Postprzez -patrick- » Wt maja 07, 2019 12:53 pm

Monte, przyjacielu, gwarantuje Tobie, że leciutko za 3k doprowadzam ten motocykl do stanu SPRZED ślizgu i jeszcze na dobry, nawet bardzo dobry obiad mi zostanie.

nie liczcie eksploatacji, bo to bez sensu.
zresztą, gdzie jest logika, licząc, że trzeba wsadzić 6k w motocykl, który powiedzmy kupi się za 9k (w co wątpię) a rynkowa wartość wynosi jakieś 12-14k MAX? przecież to kompletny golas bez żadnej historii...

właśnie po to kupuje się coś "uszkodzone" po szkodzie itp, by własną pracą zaoszczędzić hajs i wyjść na swoje...
Avatar użytkownika
-patrick-
Nightmare
 
Posty: 4711
Dołączył(a): Pn cze 17, 2013 7:23 am
Lokalizacja: Poznań
Imię: Patryk
Motocykl: KTM 1290 SAT
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości