Switch to full style
Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.
Odpowiedz

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 7:49 am

Pod warunkiem że gwarantem wypłaty w ratach będzie program 500+ :)

Pozdrawiam

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 9:12 am

to wtedy będzie musiał sprzedać motóra, bo nie będzie czasu na jeżdżenie :P

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 10:11 am

A dla mnie to moto nie wygląda na ten przebieg choć to o niczym nie przesądza. Może po prostu jeździł po słonym i stał w wilgoci sporo.

Zastanawiam mnie ten poobijany wahacz przy amorku tylnym na zdjęciu. A właściwie ten boczny spaw. W oryginale spawy są czarne a tutaj ewidentnie spaw odkryty... co to? Nie mam pojęcia.
Obrazek

Do tego strasznie zaśniedziały. Tak jakby jeździł po anglii. Zardzewiała jest masa detali, nawet ośka piasty tylnego koła z rudą są na ty.
Obrazek

Jakim cudem to jest takie zaśniedziałe?
Obrazek
Obrazek

Chłodnica ma wgniotki od gleb:
Obrazek

Regulacja klamek jest różna:
Obrazek

Tarcze? Moim zdaniem tak jak Turos pisał, jeździły na klockach bez klocka.
Tarcza jest zniszczona, widać miejscowe przetarcia. Bardzo możliwe że była miejscowo przegrzana.
Obrazek

Co się tu na klaksonie dzieje?
Obrazek

Czy przypadkiem prawa naklejka ABS nie jest krzywo naklejona na przednim błotniku?
Obrazek

Jeżeli potwierdzisz bezwypadkowość (bo upadki miał na obie strony) to przy tym stanie moto warte ok 10 - 11k. Oczywiście musi być sprawne i pracować prawidłowo.

Widać, że to moto śmigało na jakiejś wyspie przy słonej wodzie.
I widać też, że właściciel przesadnie (i to jest najdelikatniejsze słowo jakie znalazłem) o niego nie dbał. Jak nie ma historii to można założyć że nic nie było robione w porę, może olej jeszcze oryginalny? Zerknij do filtra, jak nie wymieniony to sporo prawdy Ci powie.

Sprawdziłbym też porządnie łożyska w kołach, łożysko główki ramy. Potrzeba dobrego oka do niego aby nie wejść na minę.

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:00 am

"kupiłem jako używany w salonie Hondy na początku tego roku" - ciekawe w którym?
Może jakiś salon Hondy z Warszawy... :pokey:

Odnośnie wahacza, to w tym miejscu (sądząc po stanie motocykla) być może odstrzeliła tylko farba. Na pewno warto się temu przyjrzeć z bliska.

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:08 am

...to otrzymalem z info, że moto w serwisie Hondy miało serwis elementów z listy:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:20 am

Nie pytałeś może czy ten przegląd robił obecny właściciel, czy salon hondy przed sprzedażą obecnemu właścicielowi?
Zapytaj też proszę, z którego salonu zakupił xsiteful

Zobaczyć nie zaszkodzi, ale osobiście chyba nie zdecydował bym się na taki stan moto, jeśli można kupić w podobnych pieniądzach w 100% lepszym stanie.

Twoja decyzja.

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:25 am

Otóż to.
Proszę, 11 i pół kafla: KLIK

IMO 200€ do urwania jeszcze.

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:35 am

Myślałem o rynku krajowym. W DE można urwać więcej, ale też dolicz łączne koszty zakupu (transport, czas, itd.). Te 3 tyś może szybko stopnieć, jeśli okaże się że nie warto kupić.

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... Bw6xO.html

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... BXaRq.html

Ta jest ładnie doposażona:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... BvoFk.html

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 11:39 am

wypatrzyłem jeszcze, że uchwyty pasażera są nie w kolorze - powinny być białe a są czarne oraz raczej nieoryginalne lusterka...hmmm

Re: CBF1000SA weryfikacja

Cz cze 06, 2019 1:24 pm

Jestem świeżo po oględzinach i moto przyjechało ale już nie odjechało...tzn odjechało na przyczepce bo już nie odpaliło, nawet z popychu :lol: .....cieszę się, że to sprzedający do mnie przyjechał a ja straciłem tylko 15 minut.


Na zdjęciach wygląda i tak duuuużo lepiej niż w rzeczywistości.

- pordzewiały i zaśniedziały tragicznie gdzie tylko można
- nieudolnie malowane uchwyty pasażera z zaciekami
- zacieki i niedomalowanie na prawej owiewce z przodu
- krzywo spasowane owiewki lub skrzywiony stelaż
- odklejąjące się naklejki
- nieoryginalna klamka sprzęgła
- nieoryginalne lusterka
- niepodokręcane śruby deflektora
- nieoryginalne śruby mocujące tłumiki i zbiornik płynu hamulcowego
- wgniotki na chłodnicy po obu stronach
- błotnik przód malowany i krzywo naklejone naklejki
- ogumienie przód 7 lat i na wykończeniu
- tył guma 2016 na wykończeniu i nierównomiernie zużyta na lewą stronę.
- wgniotka i rysy na baku
- luźno latające przewody powietrza (nie zapięte spinki)....jak można oddać tak motocykl klientowi!?

Motocykl jest w złym, nawet bardzo złym stanie i nie wiem czy jest wart połowy tej kwoty z ogłoszenia...
Odpowiedz