CBF500 Poznań - prośba o pomoc dla nowicjusza

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

CBF500 Poznań - prośba o pomoc dla nowicjusza

Postprzez Maximus » So sie 17, 2019 7:13 pm

Szukam swojego pierwszego w życiu motocykla. Mam dość skromny budżet około 5000. Celuję w CB500/CBF500 w mojej okolicy. Zależy mi, aby był gotowy do jazdy. Chciałbym również kupić coś, co łatwo sprzedam po 2 sezonach bez dużej straty finansowej. Wizualnie nie musi być perfekcyjny, technicznie owszem! :msn-wink:

Byłem dziś oglądać motocykl z ogłoszenia poniżej. Sprzedający wydaje się być uczciwy. Motocykl jest po jakimś delikatnym szlifie po prawej stronie co widać po wydechu, gmolu i obrotomierzu. Ale reszta chyba bez zarzutu. Do wymiany tak jak w ogłoszeniu opony. Jest też wyczuwalny delikatny rant na przedniej tarczy. Proponowano mi jazdę, ale jestem zbyt dużym amatorem aby coś wychwycić. Muszę ten motocykl sprawdzić z kimś obeznanym! Czekam na Wasze opinie o moto! Inwestować 150zł na przegląd w serwisie czy może znajdzie się jakiś doświadczony chętny do pomocy forumowicz? Z góry dziękuję za pomoc!

https://www.olx.pl/oferta/honda-cbf500-od-motocyklisty-CID5-IDB9Vs5.html

P.S. Chciałem się najpierw przywitać w przywitali jak kultura nakazuje, jednak przy dodawaniu postu pojawia się błąd forum...
Avatar użytkownika
Maximus
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): So sie 17, 2019 6:22 pm
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 31
Imię: Daniel
Motocykl: CBF 500 (2007)
W siodle: <100 kkm

Re: CBF500 Poznań - prośba o pomoc dla nowicjusza

Postprzez Turos » So sie 17, 2019 7:44 pm

hej
Jeśli celujesz w CBF500 to tylko z ABSem, IMO dla początkującego to bardzo pomocna rzecz. Mi kilka razy tyłek uratował ten system przed głupią wywrotką czy na mokrym czy od nie umiejętnego posługiwania się klamką hamulca. Inaczej lepiej bo taniej kupić można CB500.
silnik w CB i CBF jest właściwie ten sam.