Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2008 rocznik

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2008 rocznik

Postprzez Fal0n » Wt wrz 10, 2019 7:05 am

Cześć :), jestem tutaj nowy, więc też chcę się przywitać i podziękować za dodanie.
Od jakiegoś czasu rozglądam się za motocyklem na A2 i znalazłem taką oto cbf 600 z 2008 roku. Obecny właściciel napisał, że miała ona malowany bak miejscowo, wymienioną kierownicę i licznik przez wywrotke. Natomiast już taką ją kupił, przebieg określa na 24 000. Napisał też, że chłodnica jest delikatnie wgnieciona, ale w pełni funkcjonalna.
Czy ktoś z Was mieszka może w pobliżu i zechciałby ze mną podjechać i ją obejrzeć? Miejscowość: Gorzyce w województwie Śląskim. Zaznaczam, że jestem kompletnie zielony, to będzie mój pierwszy większy motocykl.
Też zastanawia mnie dlaczego obok rączki pasażera nie ma typowej naklejki dla tego modelu. Też martwi mnie jak można sprawdzić ramę. Po przez zdejmowanie baku?
Pozdrawiam :)






https://m.olx.pl/oferta/honda-cbf-600-n ... n=2&page=1
Fal0n
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt wrz 10, 2019 6:45 am
Imię: Jakub

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2008 rocznik

Postprzez goramo » Wt wrz 10, 2019 9:19 am

Ramę można sprawdzić dokonując pomiarów jej geometrii w warsztacie, który taką usługę oferuje.

Jest trochę z tym zabawy, bo trzeba zdemontować cały przód motocykla (punktem pomiaru jest m.in. główka ramy, na którą trzeba założyć sprzęt).

W związku z powyższym, usługa taka wymaga wcześniejszego umówienia się, trzeba przeznaczyć minimum ze 2-3 h na tę operację.

Koszt przykładowo w jednym z ASO w Wawie wynosi ok. 450 zł za pomiar ramy, i ok. 200 za pomiar przedniego zawieszenia (sprawdzają lagi, półki, obręcz koła, tarcze).



Oględziny ramy "na oko" niewiele wnoszą, chyba że jest tak mocno trachnięta, że widać to już od razu. Wtedy jednak wiadomo, że moto jest nie warte dalszych oględzin.