Switch to full style
Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.
Odpowiedz

Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.

Śr paź 02, 2019 7:39 am

Witam wszystkich serdecznie.
Ponieważ jestem totalnie zielony jeśli chodzi o motory, chciałbym prosić was o pomoc w poszukiwaniu mojego pierwszego moto.

Na początku oglądałem CB 500 - https://www.olx.pl/oferta/honda-cb500-s ... bd38757639
Wszystko wyglądało w porządku lecz nie mam doświadczenia żeby zrobić jazdę próbną.

W tej samej cenie stoi niedaleko CBF 600 - https://www.olx.pl/oferta/honda-cbf-600 ... 3e4af772a9

Moje pytanie brzmi - dlaczego tak różne motory kosztują podobnie? 600 jest większa, nowocześniejsza i 8 lat młodsza od CB 500.
Czy tą CBFką warto się zainteresować ? Ma jakieś wgniecenie na baku ale żeby od razu z ceną tak schodzić?

Jest może ktoś z okolic Gliwic kto mógłby pomóc w oględzinach i jeździe próbnej??

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.

Śr paź 02, 2019 8:52 am

Niezła szyba w tej CBFie xshok

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.

Śr paź 02, 2019 9:51 am

CBF 600 poza manetkami, klamkami i lusterkami, ma też inną kierę i wgniecenie na baku (pewnie po kierownicy). To może świadczyć o szlifie, aczkolwiek, crash pady mogły ją uratować przed szkodami. Naciąg łańcucha też już zaawansowany. Opony, pomimo zużycia 50%, mogą być stare = do wymiany. W tej cenie warto zobaczyć, ale trzeba dobrze ją prześwietlić (czy jeździ prosto :) ) i policzyć koszty "na start" - czyli w zasadzie tak jak przy każdym kupowanym egzemplarzu :)

500-tka jednak znacząco starsza...

Poproś kogoś kumatego o pomoc przy oględzinach.

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.

Śr paź 02, 2019 5:03 pm

Ta czerwona lampka w CBF chyba nie powinna się palić? Check engine?

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.

Śr paź 02, 2019 5:31 pm

ABS. Zgaśnie po ruszeniu.

Re: Pomoc dla początkującego Honda CBF 600 2005 r.