Nie przerabiałem tego osobiście tematu ale wydaje się, że obudowa zegarów jest prawdopodobnie z Horneta. Chyba, że się mylę... Ale jakoś mi się tak skojarzyło od razu.
Wszystkie egzemplarze które widziałem w ogłoszeniach, mają czarne ranty zegarów. Tanie zamienniki które można kupić mają właśnie... srebrny rant zegarów. Jak zweryfikować czy zegary na załączonym zdjęciu są orginalne, fabryczne ? Taki zamiennik mozna kupić już za 300 zł
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Szczerze to Ci nie podpowiem w tym zakresie bo sam mam wersję z owiewkami czyli inny licznik na pokładzie. Ogólnie to temat deficytowy więc zapewne poprzedni właściciel zainstalował to co miał pod ręką. A czy to jest zamiennik czy z Horneta tego nie dam rady zweryfikować. Są tutaj tacy co jeżdżą wersjami N więc może pomogą lub wstawią zdjęcia jak to u nich wygląda.
Mi się takie ramki podobają akurat więc ja bym chyba ostatecznie nie wnikał za mocno ;-)