regulator zamiennik

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Re: regulator zamiennik

Postprzez garbaty » Cz lip 10, 2014 6:03 pm

rupert napisał(a):Czasami trzeba przerobic. Wtyczka to pikus byle regler mial te same parametry i ilosc kabli. No i najlepiej w tych samych kolorach



kolory sie nie zgadzaja, bo wszystkie nowe regle maja 3 żółte kable, a suzuki ma na każde uzwojenie statora inne tzn. żółty, biało niebieski i biało czerwony. Różnica niby żadna, bo każde uzwojenie ma takie same prametry. ilość kabli się zgadza, 5 sztuk.
garbaty
Znawca
 
Posty: 375
Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 5:58 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: regulator zamiennik

Postprzez garbaty » Cz lip 10, 2014 6:03 pm

rupert napisał(a):Czasami trzeba przerobic. Wtyczka to pikus byle regler mial te same parametry i ilosc kabli. No i najlepiej w tych samych kolorach



kolory sie nie zgadzaja, bo wszystkie nowe regle maja 3 żółte kable, a suzuki ma na każde uzwojenie statora inne tzn. żółty, biało niebieski i biało czerwony. Różnica niby żadna, bo każde uzwojenie ma takie same prametry. ilość kabli się zgadza, 5 sztuk.
garbaty
Znawca
 
Posty: 375
Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 5:58 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: regulator zamiennik

Postprzez Turos » Cz lip 10, 2014 6:24 pm

Niestety nie mogę znaleźć w historii allegro tego gościa. Spróbuj może w LARSONIE zapytać
http://www.larsson.pl/
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7612
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 35
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: regulator zamiennik

Postprzez raphi » Cz lip 10, 2014 9:38 pm

goramo napisał(a):Można stosować zamienniki, ale trzeba dokładnie sprawdzić, czy zamiennik będzie się należycie sprawował w całym zakresie pracy. Raphi wymienił regulator na jakiś zamiennik i ten działał dobrze, ale tylko do 8 tys obrotów. Musiał zatem wymieniać regulator raz jeszcze na taki, który robi robotę w całym zakresie obrotów.

DOkładnie tak było. I mam ten regulator - on jest bardzo dobry, ale nadaje się tylko do motocykli niskoobrotowych (np. trampek). CBF'a też na nim dobrze chodziła, ale nie można było przekraczać 8000 obrotów (czyli na 6-tce powyżej 200 km/h).
Jeśli ta 450tka nie kręci się wyżej to polecam - bardzo dobry radiator i podobno nieprzegrzewający się regler.
Puszczę Ci go za coś zimnego na ciepłe dni :)

--edit--
I z tego co pamiętam, ma 5 kabli i można go podpiąć do 5-cio kablowych i do 3-kablowych.
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: regulator zamiennik

Postprzez Romek » Pt lip 11, 2014 5:11 am

Co do połączeń. Regulatory do motocykli z alternatorem trójfazowym (taj jak u nas w CBF)to z reguły 3 przewody fazowe na uzwojenia alternatora (najczęściej żółte) i 2 na instalacje motocykla do ładowania (+ i -), Razem 5 kabelków a wtyczki to jak z wtyczkami od radia samochodowego, można ciąć i wstawiać redukcje ważne aby regulator dopasować do mocy alternatora i obr silnika jak pisze Raphi (w CBF altek ma jeżeli dobrze pamiętam 350 W).
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: regulator zamiennik

Postprzez demon351 » Wt gru 01, 2015 10:33 am

Polecam tą firmę są dobrzy w swojej robocie

http://www.elserwis.info.pl/kontakt.html
Avatar użytkownika
demon351
Nowicjusz
 
Posty: 4
Dołączył(a): Wt gru 01, 2015 9:28 am
Lokalizacja: Katowice
Wiek: 55
Imię: darek
Motocykl: Honda XX 1100
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości