Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom innych marek.
Odpowiedz

Re: regulator zamiennik

Cz lip 10, 2014 6:03 pm

rupert napisał(a):Czasami trzeba przerobic. Wtyczka to pikus byle regler mial te same parametry i ilosc kabli. No i najlepiej w tych samych kolorach



kolory sie nie zgadzaja, bo wszystkie nowe regle maja 3 żółte kable, a suzuki ma na każde uzwojenie statora inne tzn. żółty, biało niebieski i biało czerwony. Różnica niby żadna, bo każde uzwojenie ma takie same prametry. ilość kabli się zgadza, 5 sztuk.

Re: regulator zamiennik

Cz lip 10, 2014 6:03 pm

rupert napisał(a):Czasami trzeba przerobic. Wtyczka to pikus byle regler mial te same parametry i ilosc kabli. No i najlepiej w tych samych kolorach



kolory sie nie zgadzaja, bo wszystkie nowe regle maja 3 żółte kable, a suzuki ma na każde uzwojenie statora inne tzn. żółty, biało niebieski i biało czerwony. Różnica niby żadna, bo każde uzwojenie ma takie same prametry. ilość kabli się zgadza, 5 sztuk.

Re: regulator zamiennik

Cz lip 10, 2014 6:24 pm

Niestety nie mogę znaleźć w historii allegro tego gościa. Spróbuj może w LARSONIE zapytać
http://www.larsson.pl/

Re: regulator zamiennik

Cz lip 10, 2014 9:38 pm

goramo napisał(a):Można stosować zamienniki, ale trzeba dokładnie sprawdzić, czy zamiennik będzie się należycie sprawował w całym zakresie pracy. Raphi wymienił regulator na jakiś zamiennik i ten działał dobrze, ale tylko do 8 tys obrotów. Musiał zatem wymieniać regulator raz jeszcze na taki, który robi robotę w całym zakresie obrotów.

DOkładnie tak było. I mam ten regulator - on jest bardzo dobry, ale nadaje się tylko do motocykli niskoobrotowych (np. trampek). CBF'a też na nim dobrze chodziła, ale nie można było przekraczać 8000 obrotów (czyli na 6-tce powyżej 200 km/h).
Jeśli ta 450tka nie kręci się wyżej to polecam - bardzo dobry radiator i podobno nieprzegrzewający się regler.
Puszczę Ci go za coś zimnego na ciepłe dni :)

--edit--
I z tego co pamiętam, ma 5 kabli i można go podpiąć do 5-cio kablowych i do 3-kablowych.

Re: regulator zamiennik

Pt lip 11, 2014 5:11 am

Co do połączeń. Regulatory do motocykli z alternatorem trójfazowym (taj jak u nas w CBF)to z reguły 3 przewody fazowe na uzwojenia alternatora (najczęściej żółte) i 2 na instalacje motocykla do ładowania (+ i -), Razem 5 kabelków a wtyczki to jak z wtyczkami od radia samochodowego, można ciąć i wstawiać redukcje ważne aby regulator dopasować do mocy alternatora i obr silnika jak pisze Raphi (w CBF altek ma jeżeli dobrze pamiętam 350 W).

Re: regulator zamiennik

Wt gru 01, 2015 10:33 am

Polecam tą firmę są dobrzy w swojej robocie

http://www.elserwis.info.pl/kontakt.html
Odpowiedz