Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom innych marek.
Odpowiedz

Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 6:13 am

Na stronie Motocykl-online.pl jest artykuł z testu długodystansowego Multistrady 1200.
Bike przejechał 50tys km.
Niby artykuł chwali ten motocykl, ale jednocześnie podają, że aby nadal jeździć bez stresu, to trzeba by wymienić tłoki, panewki korbowodowe i pierścienie. Na dodatek stwierdzili, że to całkiem normalne w takim silniku...
No nie wiem..... Jak dla mnie, to straszna chała. Tego typu sprzętem, to można takie przebiegi raz dwa nakręcić. I co około dwa lata robić remont pieca? Kupa straszna.... :wacko:


http://www.motocykl-online.pl/testy/Uzywane-Ducati-Multistrada-1200-S-Na-wszystkie-drogi,8376,1

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 6:34 am

Haha. Literek może sobie więc tą całą multistrade zwinąć w rulonik i wsadzić w wydech :)

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 7:32 am

Widocznie wyciskanie jak najwięcej kuniów z dwugarowego pieca specjalnie mu nie służy.... :tongue: :wink:

Ciekawe jakie przebiegi bez remontu zrobią takie sprzęty jak Panigale czy nowy SuperDuke. W silnikach typu V są dużo większe obciążenia jednostkowe na korbowodach niż w R4, gdzie siły rozkładają się na większą ilość mniejszych rozmiarowo i wagowo elementów.

O ile jeszcze krótką żywotność elementów silnika w super-przecinaku pokroju Panigale jestem w stanie zrozumieć (bo to jednak sprzęt przeznaczony do hardkorowego upalania na torze i raczej nikt nie zakłada, że ktoś będzie tym jeździł ...dziesiąt lat i nawijał dziesiątki tys km po świecie), to w motocyklu z segmentu turystycznego takie historie nie powinny mieć miejsca.

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 7:47 am

Matko bosko, wracamy do czasów PRLowskich dwusuwów, w których po 40-50kkm trzeba było walnąć kapitalkę silnika :eek: .
I jeszcze ta propaganda, że to niby wszystko ok, tak ma być i to nic dziwnego :eek:
Tak jak wymiana wałków nierządu w Fazerze litrowym po 25 tyś.km...

Porządne silniki się kończą...

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 8:24 am

Jeden porządny mam w garażu. Wprawdzie to 0.5 silnika ale nie powinien się nigdy zepsuć :)

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 9:27 am

Hehe, wymiana tłoków i panewek normalna po 50kkm... W krosie chyba a nie w turystyku za prawie 100k zł.

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 10:00 am

klemens napisał(a):W krosie chyba a nie w turystyku za prawie 100k zł.


No więc właśnie. :wink: Paranoja. :wallbash:

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 11:23 am

Czytałem ten artykuł...piszą, że to normalka, bo w tym samym artykule porównują nową Multistradę do starej, która nie ukończyła długodystansowego testu :wacko: Włoch to zawsze będzie Włoch i basta.

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 3:12 pm

Lubię to :msn-wink:

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 7:33 pm

Czytam z pewną (bezinteresownie złośliwą) satysfakcją, bo i tak mnie na tego sprzęta nie stać. Mogę to zatem potraktować tylko jako ciekawostkę przyrodniczą.
Odpowiedz