Multistrada po 50tys km.

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Multistrada po 50tys km.

Postprzez goramo » Cz gru 04, 2014 6:13 am

Na stronie Motocykl-online.pl jest artykuł z testu długodystansowego Multistrady 1200.
Bike przejechał 50tys km.
Niby artykuł chwali ten motocykl, ale jednocześnie podają, że aby nadal jeździć bez stresu, to trzeba by wymienić tłoki, panewki korbowodowe i pierścienie. Na dodatek stwierdzili, że to całkiem normalne w takim silniku...
No nie wiem..... Jak dla mnie, to straszna chała. Tego typu sprzętem, to można takie przebiegi raz dwa nakręcić. I co około dwa lata robić remont pieca? Kupa straszna.... :wacko:


http://www.motocykl-online.pl/testy/Uzywane-Ducati-Multistrada-1200-S-Na-wszystkie-drogi,8376,1
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez raphi » Cz gru 04, 2014 6:34 am

Haha. Literek może sobie więc tą całą multistrade zwinąć w rulonik i wsadzić w wydech :)
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez goramo » Cz gru 04, 2014 7:32 am

Widocznie wyciskanie jak najwięcej kuniów z dwugarowego pieca specjalnie mu nie służy.... :tongue: :wink:

Ciekawe jakie przebiegi bez remontu zrobią takie sprzęty jak Panigale czy nowy SuperDuke. W silnikach typu V są dużo większe obciążenia jednostkowe na korbowodach niż w R4, gdzie siły rozkładają się na większą ilość mniejszych rozmiarowo i wagowo elementów.

O ile jeszcze krótką żywotność elementów silnika w super-przecinaku pokroju Panigale jestem w stanie zrozumieć (bo to jednak sprzęt przeznaczony do hardkorowego upalania na torze i raczej nikt nie zakłada, że ktoś będzie tym jeździł ...dziesiąt lat i nawijał dziesiątki tys km po świecie), to w motocyklu z segmentu turystycznego takie historie nie powinny mieć miejsca.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez zbyhu » Cz gru 04, 2014 7:47 am

Matko bosko, wracamy do czasów PRLowskich dwusuwów, w których po 40-50kkm trzeba było walnąć kapitalkę silnika :eek: .
I jeszcze ta propaganda, że to niby wszystko ok, tak ma być i to nic dziwnego :eek:
Tak jak wymiana wałków nierządu w Fazerze litrowym po 25 tyś.km...

Porządne silniki się kończą...
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez raphi » Cz gru 04, 2014 8:24 am

Jeden porządny mam w garażu. Wprawdzie to 0.5 silnika ale nie powinien się nigdy zepsuć :)
...ale co ja tam wiem.
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 14107
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 46
Imię: Rafał
Motocykl: Osiołek
W siodle: 200-300 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez klemens » Cz gru 04, 2014 9:27 am

Hehe, wymiana tłoków i panewek normalna po 50kkm... W krosie chyba a nie w turystyku za prawie 100k zł.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez goramo » Cz gru 04, 2014 10:00 am

klemens napisał(a):W krosie chyba a nie w turystyku za prawie 100k zł.


No więc właśnie. :wink: Paranoja. :wallbash:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez Polbaj » Cz gru 04, 2014 11:23 am

Czytałem ten artykuł...piszą, że to normalka, bo w tym samym artykule porównują nową Multistradę do starej, która nie ukończyła długodystansowego testu :wacko: Włoch to zawsze będzie Włoch i basta.
Mój rumak http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=2867


Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates
Avatar użytkownika
Polbaj
Miłośnik
 
Posty: 782
Dołączył(a): N maja 20, 2012 12:22 pm
Lokalizacja: Katowice
Wiek: 45
Imię: Paweł
Motocykl: Honda CBF600 SA `04
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez Romek » Cz gru 04, 2014 3:12 pm

Lubię to :msn-wink:
Avatar użytkownika
Romek
Miłośnik
 
Posty: 731
Dołączył(a): Pt sty 03, 2014 4:00 pm
Motocykl: CBF 1000A
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez klemens » Cz gru 04, 2014 7:33 pm

Czytam z pewną (bezinteresownie złośliwą) satysfakcją, bo i tak mnie na tego sprzęta nie stać. Mogę to zatem potraktować tylko jako ciekawostkę przyrodniczą.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Następna strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości