Multistrada po 50tys km.

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez Avalon » Cz gru 04, 2014 8:01 pm

Szanuję ludzi którzy kochają włoskie motocykle, ale za cholerę nie mogę zrozumieć dlaczego. :eek:
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 3097
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz wieś na Mazowszu
Wiek: 59
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez Polbaj » Cz gru 04, 2014 10:04 pm

Trzeba podkreślić, że Dukat ani razu nie wysiadł, całkowicie odmawiając współpracy.


Ten fragment artykułu mnie powala :lol: Jak w Japoni czytają takie teksty to nie mogą wstać z podłogi ... ze śmiechu... :lol:
Mój rumak http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=2867


Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates
Avatar użytkownika
Polbaj
Miłośnik
 
Posty: 782
Dołączył(a): N maja 20, 2012 12:22 pm
Lokalizacja: Katowice
Wiek: 45
Imię: Paweł
Motocykl: Honda CBF600 SA `04
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez Radarman » Cz gru 04, 2014 11:43 pm

Nie wiem czemu tak to kiepsko wypadło, ale Brytole mają całkiem inne zdanie o MTS. Niektórzy twierdzą, że MTS jest lepszy od 1200GS, a to już zakrawa na bluźnierstwo :scared:
http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/is-the-mts-1200-a-good-high-mileage-tool.807/

Obrazek
Avatar użytkownika
Radarman
Znawca
 
Posty: 337
Dołączył(a): Wt paź 28, 2014 9:32 pm
Lokalizacja: Hampshire / UK
Wiek: 52
Imię: Hubert
Motocykl: CRF1000L DCT
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez fantomas86 » Pn gru 08, 2014 8:27 am

Żeby podczas dalszej eksploatacji nie zdarzyło się nic przykrego, należało wymienić niektóre elementy, jak tłoki, panewki korbowodowe czy wodziki. Multistradę napędza wielki dwucylindrowy silnik o dużej mocy, więc wymiana tych części po 50 000 km to rzecz najzupełniej normalna. To ja już wole CB 500 Rafała ktora zrobi jeszcze dwa razy tyle... ale szmelc włosi robią :wacko:
Avatar użytkownika
fantomas86
Znawca
 
Posty: 401
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 1:21 pm
Lokalizacja: Wadowice
Wiek: 37
Imię: Szymon
Motocykl: Transalp xl 700 2008
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez goramo » Pn gru 08, 2014 8:51 am

fantomas86 napisał(a): To ja już wole CB 500 Rafała ktora zrobi jeszcze dwa razy tyle...


CB500 zrobi spokojnie ze 4 razy tyle, albo i więcej... :wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez zbyhu » Pn gru 08, 2014 8:54 am

CBF500 Turosa zrobiła ponad 4x więcej ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez fantomas86 » Pn gru 08, 2014 8:55 am

No i tak ma być a nie 50 tysięcy i pół silnika do wymiany...
Avatar użytkownika
fantomas86
Znawca
 
Posty: 401
Dołączył(a): Cz sie 16, 2012 1:21 pm
Lokalizacja: Wadowice
Wiek: 37
Imię: Szymon
Motocykl: Transalp xl 700 2008
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez mario2007 » So lut 07, 2015 9:49 pm

pamietajcie że to była testówka - mało właścicieli katuje multistradę z rańca na zimno a to najbardziej szkodzi silnikowi . poza tym zawsze ktoś zapłaci za testy , zwłaszcza porównawcze - mam z tym doświadczenie w branży fotograficznej ... . nowy dystrybutor np. filtrów chce przejąć kawałek /całkiem spory.../ tortu i robi test porównawczy. masa filtrów różnych firm również tych z baaaardzo wysokiej półki . konkluzja testu : "x" jest najlepszy bo to śmo owo itp itd :beer: . a ja wiem że dystrybutor ma powiązania z opiniodawcą , jak również wiem że te filtry wcale nie są lepsze od "y" czy "z" , tylko podrożeja na wejściu o 30% bo wygrały test . nie wspomne tego że przez dwa lata od ukazania się testu 80% klientów zaczynało od pytania o "x" ... . a ja miałem taki tester w postaci kartki śnieżnobiałego papieru który rozwiewał wątpliwości na temat jakosci szkła i powłok uv , ale oczywiście nie wszystkim . jak to starsi ludzie mawiali : nie wierz słowu pisanemu - na płocie pisało dupa , pogłaskałem i wbiłem sobie drzazge" :cheers: .

bmw wygrywa większość testów porównawczych - nie twierdzę że to sa złe motocykle , ale za te pieniądze mogły by byc lepsze :biggrin: . czego im i nam .... itp , itd . multistada to przepiekny motocykl , ale ma 160 koni - 1200 gs podkręcony do 160 koni też się szybciej skończy .
mario2007
Użytkownik
 
Posty: 56
Dołączył(a): Pn paź 06, 2014 6:13 pm
Imię: mariusz
Motocykl: tiger 800 , pcx
W siodle: <100 kkm

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez terry » Pt lut 27, 2015 3:34 pm

Włosi potrafią zrobić fajne pojazdy mechaniczne, choć nie zawsze super niezawodne. Np. nowe Panigale 1299, 166kg, 205km i 145Nm :naughty:
Avatar użytkownika
terry
Miłośnik
 
Posty: 813
Dołączył(a): N cze 23, 2013 3:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 45
Motocykl: GSXR 750

Re: Multistrada po 50tys km.

Postprzez picknick » Wt mar 03, 2015 11:09 pm

Tak jak wymiana wałków nierządu w Fazerze litrowym po 25 tyś.km...


To jest właśnie jakaś głupota tych testujących. W stanach 100 tysięcy km to nic nowego w fazerach 2 gen, rekord to 120 tysięcy MIL, bez sprawdzania zaworów. Sam mam fazera z 35 kaflami nabitymi, znam wielu co mają, znam tych ze stanów, tych z kanady i te wałki po 25 tyś km to jakaś śmieszna absurdalna bzdura. Te silniki są nie do zajechania, podobnie, jak było z kilofazami 1 generacji, gdzie 200 tysięcy km miało wielu ludzi. Ludzie są raczej bardzo zadowoleni i sobie chwalą, a za wielką wodą fazery obu generacji są bardzo popularne. Rekord 1 gena jak na razie to 230,000 mil i nadal babka kręci. Nie chce mi się pisać, ile r1 rn04-rn19 porobiło setek tysięcy mil, bo to opowieść na wielkiego posta...

Obrazek

Nic nie ruszane, sprzęgło oryginalne.

Obrazek

A u niego nie sprawdzane nawet luzy zaworowe. Oczywiście przebieg jest w milach.

Obrazek

Ten 1 gen ma na ten czas już najechane 240,000 mil. Będzie o nim głośno przy 300,000 milach, o ile do tylu dotrwa, bo silnik oczywiście jest oryginał.
picknick
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): N maja 20, 2012 1:46 pm
Motocykl: Varadero 125
W siodle: <100 kkm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości