Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom innych marek.
Odpowiedz

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 8:01 pm

Szanuję ludzi którzy kochają włoskie motocykle, ale za cholerę nie mogę zrozumieć dlaczego. :eek:

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 10:04 pm

Trzeba podkreślić, że Dukat ani razu nie wysiadł, całkowicie odmawiając współpracy.


Ten fragment artykułu mnie powala :lol: Jak w Japoni czytają takie teksty to nie mogą wstać z podłogi ... ze śmiechu... :lol:

Re: Multistrada po 50tys km.

Cz gru 04, 2014 11:43 pm

Nie wiem czemu tak to kiepsko wypadło, ale Brytole mają całkiem inne zdanie o MTS. Niektórzy twierdzą, że MTS jest lepszy od 1200GS, a to już zakrawa na bluźnierstwo :scared:
http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/is-the-mts-1200-a-good-high-mileage-tool.807/

Re: Multistrada po 50tys km.

Pn gru 08, 2014 8:27 am

Żeby podczas dalszej eksploatacji nie zdarzyło się nic przykrego, należało wymienić niektóre elementy, jak tłoki, panewki korbowodowe czy wodziki. Multistradę napędza wielki dwucylindrowy silnik o dużej mocy, więc wymiana tych części po 50 000 km to rzecz najzupełniej normalna. To ja już wole CB 500 Rafała ktora zrobi jeszcze dwa razy tyle... ale szmelc włosi robią :wacko:

Re: Multistrada po 50tys km.

Pn gru 08, 2014 8:51 am

fantomas86 napisał(a): To ja już wole CB 500 Rafała ktora zrobi jeszcze dwa razy tyle...


CB500 zrobi spokojnie ze 4 razy tyle, albo i więcej... :wink:

Re: Multistrada po 50tys km.

Pn gru 08, 2014 8:54 am

CBF500 Turosa zrobiła ponad 4x więcej ;)

Re: Multistrada po 50tys km.

Pn gru 08, 2014 8:55 am

No i tak ma być a nie 50 tysięcy i pół silnika do wymiany...

Re: Multistrada po 50tys km.

So lut 07, 2015 9:49 pm

pamietajcie że to była testówka - mało właścicieli katuje multistradę z rańca na zimno a to najbardziej szkodzi silnikowi . poza tym zawsze ktoś zapłaci za testy , zwłaszcza porównawcze - mam z tym doświadczenie w branży fotograficznej ... . nowy dystrybutor np. filtrów chce przejąć kawałek /całkiem spory.../ tortu i robi test porównawczy. masa filtrów różnych firm również tych z baaaardzo wysokiej półki . konkluzja testu : "x" jest najlepszy bo to śmo owo itp itd :beer: . a ja wiem że dystrybutor ma powiązania z opiniodawcą , jak również wiem że te filtry wcale nie są lepsze od "y" czy "z" , tylko podrożeja na wejściu o 30% bo wygrały test . nie wspomne tego że przez dwa lata od ukazania się testu 80% klientów zaczynało od pytania o "x" ... . a ja miałem taki tester w postaci kartki śnieżnobiałego papieru który rozwiewał wątpliwości na temat jakosci szkła i powłok uv , ale oczywiście nie wszystkim . jak to starsi ludzie mawiali : nie wierz słowu pisanemu - na płocie pisało dupa , pogłaskałem i wbiłem sobie drzazge" :cheers: .

bmw wygrywa większość testów porównawczych - nie twierdzę że to sa złe motocykle , ale za te pieniądze mogły by byc lepsze :biggrin: . czego im i nam .... itp , itd . multistada to przepiekny motocykl , ale ma 160 koni - 1200 gs podkręcony do 160 koni też się szybciej skończy .

Re: Multistrada po 50tys km.

Pt lut 27, 2015 3:34 pm

Włosi potrafią zrobić fajne pojazdy mechaniczne, choć nie zawsze super niezawodne. Np. nowe Panigale 1299, 166kg, 205km i 145Nm :naughty:

Re: Multistrada po 50tys km.

Wt mar 03, 2015 11:09 pm

Tak jak wymiana wałków nierządu w Fazerze litrowym po 25 tyś.km...


To jest właśnie jakaś głupota tych testujących. W stanach 100 tysięcy km to nic nowego w fazerach 2 gen, rekord to 120 tysięcy MIL, bez sprawdzania zaworów. Sam mam fazera z 35 kaflami nabitymi, znam wielu co mają, znam tych ze stanów, tych z kanady i te wałki po 25 tyś km to jakaś śmieszna absurdalna bzdura. Te silniki są nie do zajechania, podobnie, jak było z kilofazami 1 generacji, gdzie 200 tysięcy km miało wielu ludzi. Ludzie są raczej bardzo zadowoleni i sobie chwalą, a za wielką wodą fazery obu generacji są bardzo popularne. Rekord 1 gena jak na razie to 230,000 mil i nadal babka kręci. Nie chce mi się pisać, ile r1 rn04-rn19 porobiło setek tysięcy mil, bo to opowieść na wielkiego posta...

Obrazek

Nic nie ruszane, sprzęgło oryginalne.

Obrazek

A u niego nie sprawdzane nawet luzy zaworowe. Oczywiście przebieg jest w milach.

Obrazek

Ten 1 gen ma na ten czas już najechane 240,000 mil. Będzie o nim głośno przy 300,000 milach, o ile do tylu dotrwa, bo silnik oczywiście jest oryginał.
Odpowiedz