Robi się z tego offtopic ale nie będę zakladal już nowego wątku.
Pomozta fachowcy zatem - zastanawiam się nad dwoma firmami i produktami (poki co topcase):
Givi TRK52N (52 litry, plus boczne 2x37litrow):
http://motorshop24.pl/pl/kufry/1626-kuf ... nokey.htmlHepco&Becker Junior 55 TC (55 litrow, plus boczne 2x40litrow):
http://motopodroznik.pl/p/112/276/kufer ... elaze.htmlGivi może i ciut ładniejszy i bardziej pasujący do typu moto ale Hepco (seria Junior) firma przeze mnie sprawdzona w naprawdę ciężkim boju (heavy duty, zamknięty licznik w poprzednim moto bez zadnych turbulencji, dalo rade dorobić dodatkowe uszy na worek marynarski który kladlem na gore i nic sie nie ryplo nawet ze stelażem choć może dlatego ze był starego typu - stalowe prety a nie kawalek blach plastyku jak teraz, ale ciężary woziliśmy naprawdę mega). Przeżył też 60metrowego szlifa i nie odpadl od moto!!!!
Poza wyglądem i dopuszczalną masą zależy mi na tym by dostawić oparcie pasażera, reling albo dorobić uszy na dodatkowy bagaż i co ważne - plecak ma się o niego mocno opierać (czyli adapter/pólka pod kufer musi mieć taki system mocowania by w płaszczyźnie poziomej miał solidne mocowanie by nie zgubić kufra wraz z plecakiem podczas przyspieszania!)
PLEASE HELP!!!
A teraz co do rozwijanej mocy (dla Klemensa) - hmmm...aktualnie jestem na etapie docierania silnika także po pierwsze nie mogę za bardzo dzidowac, po drugie silnik niedotarty tez jest chyba ciut słabszy...., no i po trzecie jezdze z plecaczkiem i na trybie T bo na S Tereska zbyt porywcza na jazde po miescie
Pierwsze odczucia - ciężko porownywac do CBF bo Tereska brzmi i chodzi jak moto z silnikiem V. W trybie T pyrka jak chopper szczególnie na 6 biegu. Jak zwolonisz do 60km/h na 6-stce (z plecakiem) i wtedy odkręcisz manetke to mam wrazenie jakby CBF lepiej to znosila - czyli jakby bardziej elastyczna. Ale powtarzam, że to ciężko porownac bo tu silnik glosniejszy i pyrkajacy stad inne wrazenia w czasie jazdy...trzeba by się ustawić z dużą CBF i porownac...
Co do przyspieszania spod swiatel to mocy nie brakuje na pewno...a w trybie S to wyrywa rece ze stawow
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.