Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom innych marek.
Odpowiedz

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pn sie 17, 2015 5:20 pm

raphi napisał(a):Jak juz sie zepsuje to tez nam napiszesz? ;)


raphi, toż to czysty 100% defetyzm...! :bash:

Raczej byś doradził na co zwracać uwage przy odbiorze moto - jutro mi kurier dealerski podczucic moto...musze wylapac ew. usterki transportowe. Nie wiem jak woza nowe moto...w skrzyni raczej nie bo w takowej z fabryki wychodzi a moto bylo rozpakowane i odpalane u dealera..

apropos niezawodnosci Hond - właśnie wrocilem od brata - w jego VFR800 (2006r) padl alternator.....nie zgadniesz ile taka drobnostka kosztuje :pokey:

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pn sie 17, 2015 5:41 pm

Pewnie thle samo co w cbfie ten altek:-P

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pn sie 17, 2015 6:21 pm

Osu a skad ja mam wiedziec na co zwracac uwagę jak ja nowego motocykla w zyciu na oczy nie widziałem. A jeszcze w pudełku to już w ogóle.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pn sie 17, 2015 7:23 pm

Osu! napisał(a):
raphi napisał(a):Jak juz sie zepsuje to tez nam napiszesz? ;)


raphi, toż to czysty 100% defetyzm...! :bash:

Raczej byś doradził na co zwracać uwage przy odbiorze moto - jutro mi kurier dealerski podczucic moto...musze wylapac ew. usterki transportowe. Nie wiem jak woza nowe moto...w skrzyni raczej nie bo w takowej z fabryki wychodzi a moto bylo rozpakowane i odpalane u dealera..

apropos niezawodnosci Hond - właśnie wrocilem od brata - w jego VFR800 (2006r) padl alternator.....nie zgadniesz ile taka drobnostka kosztuje :pokey:

Wcale nie tak dużo. .. alternator regenerwalem, przy okazji kupiłem nowy pożądny regulator tourmaxa i wyszło z robocizna za całosc około 700zl. Tez vfr 800, 2006r, robiłem to w Poznaniu. Tak więc zdarzają się droższe naprawy... gdzieś nawet na forum wrzucałem foty jak wyglądal mój spalony kompletnie alternator.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Wt sie 18, 2015 5:05 am

raphi, jak połkniesz tą żabę:

http://africatwin.com.pl/archive/index.php/t-21997.html

:smoke:

A Africa Twin tez pewno nie uniknie wad wieku dziecięcego....tak to jest z kompletnie nowymi konstrukcjami gdzie to właściciele pełnią funkcję testerow produktu :wallbash:

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Wt sie 18, 2015 6:15 am

Jak to przeczytałeś to napisz co tu połykać bo ja mam problem z przeczytaniem naszego forum a tymczasem wrzuciles mi do przeczytania 40 stronicowa liste linków.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Wt sie 18, 2015 7:19 am

pismo niemieckie Motorrad przetestowalo 39 motocykli na dystansie 50 000km w ciagu ostatnich kilku lat

wyniki:

6. miejsce zajęła zarówno CBF 1000 jak Super Tenere 1200 :naughty:

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Wt sie 18, 2015 8:26 am

Osu! napisał(a):pismo niemieckie Motorrad przetestowalo 39 motocykli na dystansie 50 000km w ciagu ostatnich kilku lat

wyniki:

6. miejsce zajęła zarówno CBF 1000 jak Super Tenere 1200 :naughty:

50 tyś to dopiero początek (dla Hondy) :naughty:
Nie, nie, ja Ci życzę aby było wszystko OK. Nie zamierzałem Ci zabierać przyjemności - zresztą kim ja jestem abym w ogóle był w stanie Ci ją odebrać. To zwyczajna szydera z mojej strony na którą na tym forum powinieneś być przygotowany i uodporniony :)

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Wt sie 18, 2015 12:42 pm

Osu! napisał(a):...za pozno chłopaki - stało się....w przyszłym tygodniu żenie się z wybranką mojego serca - XT1200Z Super Tenere :clap: :thumbup:


Gratulacje Osu,
Ciesz się nowym sprzętem bo to kawał fajnego motocykla!

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Śr sie 19, 2015 6:24 am

oj wiem, wiem raphi... :msn-wink:

No to pierwsza relacja (zaznaczam, że są to MOJE subiektywne odczucia) w odniesieniu do CBF 1000 bo to zapewne wszystkich forumowiczow interesuje :naughty:

1) na mapie silnika "T" (touring) brzmi i zachowuje się jak ciągnik rolniczy...pyrka i opanowany jak na smyczy - od razu zaznaczam, że stał się ulubionym trybem plecaczka :biggrin:
Podczas tryb "S" (sport) jest moim ulubionym trybem...ma ogień, inaczej brzmi, taki nieokrzesany :smoke:
2) wysoki, kurna, w końcu cos dobrane dla mnie...na postoju dotykam stopami podloża (184cm wzrostu) alw jak trzeba się odpychać to już tylko palce zostają...po prostu trzeba być mega czujnym by parkingowy nie zaliczyć jak się na przykład trochę piachu na asfalcie/kostce znajdzie.. W brew pozorom nie jest cięższy od dużej CBF (prawie to samo - mokry 257kg) ale srodek ciezkosci, wysokość kiery, itd. sprawiają, że mniej poręczny przy manewrowaniu z prędkościami bliskimi zeru...
Ale jak tylko ruszysz...kompletnie inna bajka!
3) Jazda...nadal się go ucze...ale to co zauwazylem, pewno z powodu innego kata glowki ramy/kół nie daje takiej lekkości/łatwości w używaniu przeciwskretu - trzeba się naprawdę wysilić by go wytracic z jazdy na wprost...to tak jakbys jechal drogą gdzie jest mnóstwo studzienek w szachownice rozstawionych (np. Kartuzy :bag: ) i chciał sobie poslalomowac...CBF tylko na to czeka, ST już nie do końca. Ale co do pewności na drodze i w zakrętach to daje to czego CBF nie dawała - olbrzymią pewność i super feedback. Zdecydowanie na drodze czuje się nia pewniej niż CBF (choć jeszcze nie zdarłem dobrze warstwy ochronnej z nowych gumek..). W miescie w zakrety kładzie się swietnie a to z powodu za pewne srodka ciezkosci wyżej ułożonego.

TO BE CONTINUED...jade dalej testować :lol:
Odpowiedz