Switch to full style
Dział poświęcony motocyklom innych marek.
Odpowiedz

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 8:46 am

klemens napisał(a):
Osu! napisał(a):A Givi jakos tak...sam nie wiem.

Co masz do GIVI? Dla mnie są super. Jeszcze mam w domu komplet 3 kuferków. Czekają na większe moto :biggrin: .
A tak z ciekawości: wiela Cię % wartości to AC kosztowało? Nigdy nie miałem :tongue: ...



Pewnie około 5-8%

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 9:00 am

Jak się bierze ubezpieczenie u dilera to na ogół mają jakieś promocje. Ja za Tracera (plus kilka dodatków) zapłaciłem AC w wysokości 4,6%. Jakaś promocja Yamahy i Compensy.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 11:14 am

gulsoon napisał(a):Jak się bierze ubezpieczenie u dilera to na ogół mają jakieś promocje. Ja za Tracera (plus kilka dodatków) zapłaciłem AC w wysokości 4,6%. Jakaś promocja Yamahy i Compensy.


Tak, Yamaha ma Compense w wysokości 5% (przynajmniej mi tyle proponowano)...ale ze wzgledu na watpliwą opinię o Compensie i likwidacji szkod przez nich robioną wziąłem w Allianz (ciut taniej i wiecej w cenie). :thumbsup:

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 6:00 pm

klemens napisał(a):
Osu! napisał(a):A Givi jakos tak...sam nie wiem.

Co masz do GIVI? Dla mnie są super. Jeszcze mam w domu komplet 3 kuferków. Czekają na większe moto :biggrin: .
A tak z ciekawości: wiela Cię % wartości to AC kosztowało? Nigdy nie miałem :tongue: ...


Nawet sobie wstępnie upatrzyłem Givi:
http://www.motor-sklep.pl/kufer-givi-tr ... p-305.html

Ale jeden maly minus - maksymalna ładowność 10kg! To mało....zważywszy na to, że planuje go mocno obciążać w środku i na nim bagaż wozić....
a Hepco był nir do zajechania...

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 6:03 pm

Te podawane wartości to kupa śmiechu. Ja nie raz miałem centralny kufer (givi) naładowany do wagi ~20kg i nigdy z tym nie było problemu.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

Pt sie 21, 2015 6:12 pm

goramo napisał(a):Te podawane wartości to kupa śmiechu. Ja nie raz miałem centralny kufer (givi) naładowany do wagi ~20kg i nigdy z tym nie było problemu.

Dokładnie tak.
Rozumiem, że jeszcze jesteś w lekkim szoku ale jak wyjdziesz, to napisz obiektywnie, czy nie brakuje Ci mocy w tym klocu (oczywiście mówimy o trybie Sport).

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

So sie 22, 2015 11:12 am

Osu! napisał(a):
klemens napisał(a):
Osu! napisał(a):A Givi jakos tak...sam nie wiem.

Co masz do GIVI? Dla mnie są super. Jeszcze mam w domu komplet 3 kuferków. Czekają na większe moto :biggrin: .
A tak z ciekawości: wiela Cię % wartości to AC kosztowało? Nigdy nie miałem :tongue: ...


Nawet sobie wstępnie upatrzyłem Givi:
http://www.motor-sklep.pl/kufer-givi-tr ... p-305.html

Ale jeden maly minus - maksymalna ładowność 10kg! To mało....zważywszy na to, że planuje go mocno obciążać w środku i na nim bagaż wozić....
a Hepco był nir do zajechania...

Inna śmieszna rzecz to prękosć maksymalna z jaką można jeździć z kufrem :)
Leciałem licznikowe 200 i się nie urwał (załadowany jakieś 5-6 kg)

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

So sie 22, 2015 11:14 am

U mnie wytrzymał nawet lekko ponad 240. :biggrin:

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

So sie 22, 2015 2:29 pm

U mnie zarówno jak wyżej. Na pewno będzie lepszy niż oryginały z posrebrzanego plastiku.

Re: Yamaha XTZ 1200 Super Tenere, 2013 z salonu

So sie 22, 2015 5:05 pm

Robi się z tego offtopic ale nie będę zakladal już nowego wątku.
Pomozta fachowcy zatem - zastanawiam się nad dwoma firmami i produktami (poki co topcase):

Givi TRK52N (52 litry, plus boczne 2x37litrow):
http://motorshop24.pl/pl/kufry/1626-kuf ... nokey.html

Hepco&Becker Junior 55 TC (55 litrow, plus boczne 2x40litrow):
http://motopodroznik.pl/p/112/276/kufer ... elaze.html

Givi może i ciut ładniejszy i bardziej pasujący do typu moto ale Hepco (seria Junior) firma przeze mnie sprawdzona w naprawdę ciężkim boju (heavy duty, zamknięty licznik w poprzednim moto bez zadnych turbulencji, dalo rade dorobić dodatkowe uszy na worek marynarski który kladlem na gore i nic sie nie ryplo nawet ze stelażem choć może dlatego ze był starego typu - stalowe prety a nie kawalek blach plastyku jak teraz, ale ciężary woziliśmy naprawdę mega). Przeżył też 60metrowego szlifa i nie odpadl od moto!!!! :thumbsup:

Poza wyglądem i dopuszczalną masą zależy mi na tym by dostawić oparcie pasażera, reling albo dorobić uszy na dodatkowy bagaż i co ważne - plecak ma się o niego mocno opierać (czyli adapter/pólka pod kufer musi mieć taki system mocowania by w płaszczyźnie poziomej miał solidne mocowanie by nie zgubić kufra wraz z plecakiem podczas przyspieszania!)

PLEASE HELP!!! :helpsmilie:

A teraz co do rozwijanej mocy (dla Klemensa) - hmmm...aktualnie jestem na etapie docierania silnika także po pierwsze nie mogę za bardzo dzidowac, po drugie silnik niedotarty tez jest chyba ciut słabszy...., no i po trzecie jezdze z plecaczkiem i na trybie T bo na S Tereska zbyt porywcza na jazde po miescie :msn-wink:
Pierwsze odczucia - ciężko porownywac do CBF bo Tereska brzmi i chodzi jak moto z silnikiem V. W trybie T pyrka jak chopper szczególnie na 6 biegu. Jak zwolonisz do 60km/h na 6-stce (z plecakiem) i wtedy odkręcisz manetke to mam wrazenie jakby CBF lepiej to znosila - czyli jakby bardziej elastyczna. Ale powtarzam, że to ciężko porownac bo tu silnik glosniejszy i pyrkajacy stad inne wrazenia w czasie jazdy...trzeba by się ustawić z dużą CBF i porownac... :smoke:
Co do przyspieszania spod swiatel to mocy nie brakuje na pewno...a w trybie S to wyrywa rece ze stawow :naughty:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano So sie 22, 2015 6:34 pm przez Osu!, łącznie edytowano 2 razy
Odpowiedz