Suzuki B-King

Dział poświęcony motocyklom innych marek.

Suzuki B-King

Postprzez mst1 » Pn wrz 26, 2016 12:19 pm

Widziałem na żywo Suzuki B-King, i pogadałem z jego szczęśliwym właścicielem: bagatelka 200KM i 150 niutków :eek:
Avatar użytkownika
mst1
Znawca
 
Posty: 435
Dołączył(a): Cz sty 21, 2016 9:31 am
Lokalizacja: Brwinów
Wiek: 44
Imię: Marcin
Motocykl: MT-09 Tracer
W siodle: <100 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez goramo » Pn wrz 26, 2016 4:27 pm

A skąd tam 200KM? :wacko: Z fabryki wyjeżdżają coś około 180KM-185KM... :msn-wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez zbyhu » Pn wrz 26, 2016 4:39 pm

E tam, B-King to jak murzyn z półmetrowym chu*em.
Niby fajnie, łał, ale... w co to wsadzić? ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7385
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez goramo » Pn wrz 26, 2016 5:14 pm

zbyhu napisał(a):E tam, B-King to jak murzyn z półmetrowym chu*em.
Niby fajnie, łał, ale... w co to wsadzić? ;)


:notworthy: :thumbsup:


Dokładnie. :smile:

Już kilo-szerszeń ze swoimi 125KM, będąc standardowo dla Hondy najsłabszym w swojej klasie, jest wystarczająco silny. Na tyle silny, że ciężko jest na dłuższą metę wykorzystywać jego pełne możliwości w normalnym ruchu drogowym.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez mst1 » Pn wrz 26, 2016 7:16 pm

goramo napisał(a):A skąd tam 200KM? :wacko: Z fabryki wyjeżdżają coś około 180KM-185KM... :msn-wink:


Tak twierdził właściciel, może troche podkolorował ;-) i macie rację, na dłuższą metę B-King to spory przerost formy nad treścią, jazda tym po mieście pewnie przypomina obieranie ziemniaków piłą łańcuchową :-)
Avatar użytkownika
mst1
Znawca
 
Posty: 435
Dołączył(a): Cz sty 21, 2016 9:31 am
Lokalizacja: Brwinów
Wiek: 44
Imię: Marcin
Motocykl: MT-09 Tracer
W siodle: <100 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez Glub » Pn wrz 26, 2016 7:59 pm

To taki muscle bike. Przerosniety. Jechalem tym raz i nigdy wiecej, bylem za glupi by widziec na co sie porywam. To potwór.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 7330
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 45
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez Simon » Pn wrz 26, 2016 8:38 pm

Glub napisał(a):To taki muscle bike. Przerosniety. Jechalem tym raz i nigdy wiecej, bylem za glupi by widziec na co sie porywam. To potwór.


Takich potworków to jest kilka.

B-King, K1300R, Super Duke, MT-10, Speed Triple.

To wszystko to jest wariactwo :blink:
Avatar użytkownika
Simon
Nightmare
 
Posty: 4003
Dołączył(a): Wt kwi 15, 2014 5:06 am
Lokalizacja: Monachium
Wiek: 36
Imię: Szymon
Motocykl: -
W siodle: <100 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez goramo » Pn wrz 26, 2016 9:15 pm

Eee... Speed Triple jest z 50 kucy słabszy od Kinga. :wink:

Z tych co wymieniłeś, to jedynie KTM równa się mocą. Nawet ta piekielna beemka ma około 10KM mniej.... :wink:


Mimo, że dla przykładu taki Z1000 czy SpeedTriple są szybkie i wariackie, to jednak Suzuki przedstawia zupełnie inny wymiar. Silnik Hayki jest w chooj potężny i przede wszystkim ma jeszcze ogromny zapas do modyfikacji, które znosi ze spokojem. :smile:
Ale to w sumie u Suzuki typowe. :smile: Podobnie jest z ich starymi olejakami 1100cm3 i 1200cm3, jak i wodniakiem 1250cm3.
Silnik 1340 cm3 z Hayki to kolejny tuningowy cukiereczek. :wink:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Suzuki B-King

Postprzez klemens » Pn wrz 26, 2016 9:39 pm

Jest jeszcze jedna cecha cecha absurdalnie przewymiarowanych pieców, o której rzadko się pamięta a później przeszkadza. Generują ogromne ilości ciepła. W Katach gorąco wali po nogach a tylny cylinder nagrzewa kanapę, która w skrajnych przypadkach potrafi się nadtopić od spodu !!! Hajką nie jeździłem ale ponoć też pod tym względem za różowo nie jest.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać
Avatar użytkownika
klemens
Nightmare
 
Posty: 5259
Dołączył(a): Cz wrz 09, 2010 8:04 am
Wiek: 62
Motocykl: T7

Re: Suzuki B-King

Postprzez goramo » Pn wrz 26, 2016 9:47 pm

klemens napisał(a):Jest jeszcze jedna cecha cecha absurdalnie przewymiarowanych pieców, o której rzadko się pamięta a później przeszkadza. Generują ogromne ilości ciepła. W Katach gorąco wali po nogach a tylny cylinder nagrzewa kanapę, która w skrajnych przypadkach potrafi się nadtopić od spodu !!! Hajką nie jeździłem ale ponoć też pod tym względem za różowo nie jest.


Tak jest, ale głównie w piecach mocno wysilonych.
W nowym Super Duke były z tym duże problemy i jeszcze na krótko przed premierą tego dzika fabryka poprawiała chłodzenie żeby to było w ogóle zdatne do użytkowania.

W piecach mało wysilonych nie ma tego problemu. Dla przykładu w moim 1300 silnik grzeje się mniej niż w przedliftowej cbf1000. Wentylator zdecydowanie rzadziej się włącza i chociaż oczywiście w korkach się nagrzewa, to jednak wystarczy niewielki kawałek luzu żeby piec szybko powrócił do swojej normalnej temperatury. :smile:
A już np w takiej CBR1000RR (blady) są z tym ponoć spore problemy (czytałem wpisy użytkowników)


P.S.
Abstrahując od takich zapierdalaczy, to pod względem wydajności chłodzenia genialny jest Trampek. :smile: Żeby go doprowadzić do bardzo wysokich temperatur, to trzeba się trochę namordować w terenie... :biggrin:
Oczywiście gdy się go odpali i tak zostawi na postoju, to dojdzie z temperaturą do punktu włączania wentylatora (nie ma innej możliwošci), ale wystarczy, że ten osioł choćby się ledwo turla (może być nawet w offie), to już mu z powodzeniem wystarcza do zachowania stabilnej i niewygórowanej temp. Pod tym względem ten łazik jest rewelacyjny. :thumbup:
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8488
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Następna strona

Powrót do Inne marki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron