Cena 45 900.
Bmw F900 GS wyjsciowa to 61 900.Po doposazeniu do poziomu Voge to ponad 70tys.
Zakladajac ze Voge po X latach straci 50% a BMW 30% to sa to wartosci 23 000 vs 21 000.
Tyle ze tego nikt nie przewidzi.Jesli marka przyjmie sie na rynku jak np.Benelli to spadek bedzie sporo mniejszy.
Doposazajac takiegi DLa1050 do poziomu Voge dojdziemy do poziomu F900.
Doposazajac Trampka 750 czy Dla800 dojdziemu do ok.60tys i pewnych rzeczy np.tempomatu dalej miec nie bedziemy-brak w ofercie.
Tutaj niemcy;
http://www.1000ps.at/testbericht-301127 ... 0-euro-chfna sile szukajac wad chinczyka narzekaja ze F900 Gs ma 105km a Voge 95 zamiast po prostu napisac ze chinczyk ma wersje silnika z F850Gs
http://www.bmw-motorrad.pl/pl/models/ad ... ldata.htmla juz narzekanie na jakosc naklejek
W czerwcu maja byc maszyny do jazd testowych.Jako ze jest to jedyny salon w moim miescie to na pewno skorzystam.Oby byl za darmo bo za TRK702 zadali 200zl za 1.5h(!).Ale ''laskawie''wliczali to w cene sprzetu jesli ktos to kupil
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.