Zbiór wątków instruktażowych pomagających wykonać samodzielnie czynności serwisowe.
Śr cze 05, 2013 9:36 am
Sarnaon napisał(a):Bosman78 napisał(a):wyczytałem w instrukcji do nowych manetek oxforda, że mają inteligentny czujnik, który rozłącza zasilanie w przypadku spadku napięcia lub uwaga cytuje w przypadku braku odgłosów pracy silnika
Nie wiem jak z mikrofonem ,ale mam podłączone do aku bezpośrednio i chwilę po wyłączeniu silnika manetki przestają pracować
Tak, ale układ cały czas pobiera napięcie. Nie wiem jaki masz aku, ale w mojej jest 6Ah, więc po tygodniu, dwóch odpoczynku można się zdziwić
Śr cze 05, 2013 6:14 pm
pobiera 71 mikro amperów, ale tylko wtedy gdy jest na czuwaniu jak zapomnisz wyłączyć i to też chyba nie cały czas, można też wyłączyć ten system w cholerę
co nie zmienia faktu, iż rozwiązanie z przekaźnikiem jest najpewniejsze, ale wymaga kombinowania w instalacji do czego mam uraz
Śr cze 05, 2013 10:43 pm
Bosman, możesz się wpiąć bez ingerowania. Było sporo na ten temat.
Było też gdzieś, że Oxfordy potrafią pobrać więcej niż zapewnia producent. Walczyli z tym. Ale po co ryzykować, jak przekaźnik kosztuje 2zł
Cz cze 06, 2013 5:59 am
rupert napisał(a):Bosman, możesz się wpiąć bez ingerowania. Było sporo na ten temat.
Było też gdzieś, że Oxfordy potrafią pobrać więcej niż zapewnia producent. Walczyli z tym. Ale po co ryzykować, jak przekaźnik kosztuje 2zł
Rupert ma racje. U mnie idzie przez przekaźnik i zapomniałem o sprawie.
Cz cze 06, 2013 6:26 am
W tym czy innym watku? Mozesz podeslac jakis link do strony oraz modelu przekaznika bede wdzieczny
Cz cze 06, 2013 6:44 am
Idź Bosman do jakiegoś samochodowego i poproś przekaźnik 12V i max 10A i po sprawie. Weź samochodowy, wtedy łatwo połączysz z konektorami (ja kupiłem takie małe ze szpilkami i się sporo najebałem z lutowaniem)
Cz cze 06, 2013 7:22 am
To jeszcze jedno pytanie gdzie sie wpiac? Czy to jest to zlacze sewisowe pod prawym lub lewym boczkiem ( w zaleznosci od modelu)?
Cz cze 06, 2013 7:47 am
Można tak.
Napięcie podstawowe <plus> ciągniesz od aku. Jak nie chcesz mieć na aku dodatkowego kabla, można podpiąć się pod plus rozrusznika. Minus podpinasz pod gdzieś w ramę, gdzie wygodnie.
Sterowanie przekaźnika podpinasz w bezpiecznik świateł.
Nic nie przecinasz, nic nie dewastujesz, jak zdemontujesz nikt nie zauważy, że coś było.
Ostatnio edytowano Cz cze 06, 2013 7:56 am przez
rupert, łącznie edytowano 1 raz
Cz cze 06, 2013 7:52 am
Uważam, że akcesoria należy zasilać odrębną wiązką, podpinanie w złącze serwisowe, może zakończyć się zonkiem, jak np zewrą manetki, czy gniazdo 12V.
Cz cze 06, 2013 7:57 am
Aha, zastanawiam się nad podpięciem zasilania pod wentylator chłodnicy, czy przypadkiem nie załatwi to potrzeby montowania przekaźnika?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.