psuje się psuje :p automat stopu i przycisk rozrusznika, jak styki śniedzieją
a i wlew czasem się nie domyka.
Tak pół żartem, pół serio to te dwie drobnostki to chwila własnej pracy w czyszczenie styków i powinno śmigać
a wlew się podkładkuje i też wszystko działa. Koszt kilku podkładek to kilka pln.
Nie wiem czy w er-5 jest ABS, ale to świetny wynalazek, zwłaszcza dla początkującego, o czym sam miałem okazję się przekonać na drugim wyjeździe na moto
Co do dalekich tras spoko, ale cholernie brakuje owiewki, gdy leci się tak >120km/h.
W mieście pali 5 w trasie zależy od stylu jazdy od 4 do 8, chociaż Konjo pewnie i 10l by spalił VIPem
Co do samych zdjęć ciężko ocenić, fotki zbyt ogólne. Może te śruby są po prostu, najzwyczajniej usyfione?
Poproś zdjęcia lag, tarcz, tego wahacza, opon i ich DOT, a jak masz blisko to z kimś pojechać obejrzeć
temat przeniesiony
...be brave like those Soldiers who die in a battle...