Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
So lis 02, 2013 7:16 am
Witam, ostatnio miałem paskudną przygodę, bo zabrakło mi paliwa i to 4 km od najbliższej stacji. Poratowali mnie robotnicy z budowy i wlali mi 2 litry benzyny. Moto odpalił za pierwszym razem i przejechał około 200m. i zgasł. Próbowałem go odpalić, ale niestety tylko kręcił bez rezultatu. Przyjechała po mnie assistance i zawiozła mnie na stację gdzie zalałem do pełna bak. Niestety Moto tak samo kręcił, ale nie odpalił. W poniedziałek Serwis Hondy ma przyjechać po Moto i go zdiagnozować. Pytanie co mu dolega? bo od myślenia, zaczyna mnie już głowa boleć. Pomóżcie !!!
Aż się boje o koszty
So lis 02, 2013 8:04 am
Witaj.
Nie wygląda to za ciekawie. Niepokoi mnie to, że wlałeś paliwo od robotników z budowy, nie wiedząc co tak na prawdę wlewasz a mogło tam być dużo poza paliwem, a co za tym idzie wtryskiwacze mogły się zanieczyścić. Potwierdzało by to zachowanie silnika, zapalił i zgasł po 200 metrach. Jeśli mam rację ( a oby nie ) to czeka Cię czyszczenie wtryskiwaczy (po avatarze widzę że masz wersję poliftowa na wtrysku).
ps. jeśli masz gaźnik to nie wiem co się mogło stać. Z gaźnikowcami takich problemów raczej być nie powinno.
So lis 02, 2013 8:46 am
A może po prostu robotnicy z budowy byli tak genialni i dali ON zamiast benzyny?
So lis 02, 2013 9:22 am
Nie powinno być żadnych konsekwencji.
Goramo już kilka razy wyjechał paliwo do zerwa w swojej CBF i po zalaniu baku moto odpalało bez pudła.
Ciekawe... Może faktycznie jakiś syf dali Ci na tej budowie? Np. paliwo z olejem do dwusuwowego agregatu?
Jak te 200m jechałeś po wlaniu paliwa, to były jakieś objawy dziwne? Szarpanie, dymienie? W jaki sposób potem zgasł?
So lis 02, 2013 9:35 am
zbyhu napisał(a):Nie powinno być żadnych konsekwencji.
Goramo już kilka razy wyjechał paliwo do zerwa w swojej CBF i po zalaniu baku moto odpalało bez pudła.
Ciekawe... Może faktycznie jakiś syf dali Ci na tej budowie? Np. paliwo z olejem do dwusuwowego agregatu?
Jak te 200m jechałeś po wlaniu paliwa, to były jakieś objawy dziwne? Szarpanie, dymienie? W jaki sposób potem zgasł?
Paliwo to 95, była żółta, śmierdziała benzyną, na pewno nie ON. Objawy takie jak po wyczerpaniu paliwa, po prostu spadały obroty, aż zgasł. Przy 2 próbach odpalenia leciał jakby dym, potem zaprzestał. No nic, ciekawe co powie Aso
So lis 02, 2013 5:31 pm
Ja tez wypalilem do dna bak i zgasł mi. Nalalem nowego i odpalil od razu. Wiec to nie wina braku paliwa raczej............
So lis 02, 2013 6:37 pm
ja obstawiam jakiś syf w banieczce od budowlańców a raczej nikt na to uwagi u nich nie zwraca
So lis 02, 2013 7:04 pm
Może po dolaniu odpalił na resztkach i pomiędzy dolewką ugasiło go powietrze. Po zgaszeniu przy kręceniu się zalał i koniec. Myślę, że trzeba go pomęczyć i "przepalić". Ale to oczywiście wiąże się z odpowiedzialnością.
So lis 02, 2013 7:38 pm
Mie też się przytrafilo... Wyzerować bak... Po dolaniu nie było problemu...
Pn lis 04, 2013 8:05 am
Vader, może ja przegapiłam, ale zaptam - masz w końcu te gaziory?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.