Inna ilość zębów i ogniw w stosunku do zestawu "fabrycznego" moim zdaniem nie ma żadnego znaczenia - o ile łańcuch jest poprawnie naciągnięty, ofkorssss...
Jeśli jest napięty odpowiednio, to powinien gładko się przesuwać po kołach zębatych a nie skakać.
Poza tym w tamtym poście pytasz się o konfigurację ilości ogniw i zębów. Zbyhu odpowiedział Ci co się wiąże ze zmianą tej konfiguracji w stosunku do dobranej fabrycznie (zmienia się przyspieszenie, zmienia się prędkość przy danych obrotach).
Natomiast w tym poście pytasz o zupełnie coś innego - o skakanie łańcucha. Więc odpowiadamy zgodnie z tym co wiemy najczęściej z własnego i kolegów doświadczenia.
Spróbuj może trochę naciągnąć bardziej łańcuch. Może będzie lepiej. Ale najpierw ja na twoim miejscu ściągnąłbym go z tylnej zębatki i sprawdził ogniwa, czy któreś nie jest na sztywno - to co pisał Raphi.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life