Dzięki za podpowiedzi.
Zdecydowałem się dorobić klucz, bo obawiałem się, że inne rozwiązanie będą skutkowały pokaleczeniem nakrętek i w efekcie ich zniszczeniem. Żabka jest fajna ... ale w basenie
Kupiłem wysoki klucz udarowy do odkręcania kół w samochodach ciężarowych. Rozmiar 35mm wysokość około 70mm. Chodzi o to by rura sterowa, która nam wystaje schowała się w kluczu bo inaczej nic nie dokręcimy, klucz będzie za niski. Rozmiar średnicy klucza 35mm dobrałem eksperymentalnie w sklepie przymierzając do kliku rozmiarów górną nakrętkę sterów bo pomimo, że ma ona 8 wycięć, to zawsze 4 z nich pokrywają się z wycięciami na dolnej nakrętce. 35 mm było najbardziej odpowiednie by po odrysowaniu wzoru tylko (!) 4 wycięć ( bo dolna ma tylko 4!) wyciąć zbędne kawałki szlifierką ( Dremel ) i gotowe. Ponieważ nasadka jest na końcówkę 3/4 cala musiałem jeszcze dokupić przejściówkę z 3/4 na 1/2 cala bym mógł użyć klucza dynamometrycznego.
Narzędzie udało i się zrobić perfekcyjnie, pasowało idealnie, ciasno i bez zbędnego luzu. Gdyby nie to, to ciężko by było. Przy dokręcaniu użyłem klucza dynamometrycznego i dokręciłem z siła podaną w serwisówce czyli 25Nm .Oczywiście pierwsze obroty klucza to było jeszcze dociąganie bieżni na swoje miejsce, ale wszystko poszło bezboleśnie, nawet wybijanie starych bieżni nie było takie straszne. Mam nadzieję, że teraz już mam spokój z łożyskiem główki ramy na jakieś 30 ~40 tys.km.
Nowe łożyska to igiełkowe JMT.
Poniżej kilka zdjęć mojego klucza , który razem z przejściówką kosztował 74zł zamiast 300 za oryginał (nasadka55zł + przejściówka 19zł).
Pozdrawiam wszystkich Polbaj