przez klemens » So lis 27, 2010 9:51 am
Moim zdaniem gmole (mam Givi) zdobią motor a nie szpecą. Przy montażu jedyna trudność to demontaż oryginalnej śruby, która oryginalnie jest najpierw wkręcana a później przykręcany jest wahacz. Dlatego ciężko ją wyjąć nie odkręcając najpierw wahacza. Sposoby są 4:
1.Odkręcić najpierw wahacz, później już gładko, he,he.
2.Rozwiercić otwory w osłonie po bokach, żeby odkręcić i wyjąć oryginalną śrubę (najbardziej chamski sposób)
3.Doszlifować wąski klucz do odkręcenia nakrętki a z drugiej strony, aby wyjąć śrubę trzeba będzie delikatnie oszlifować jej kołnierz, aby ją wyjąć przez wąski otwór (dość precyzyjna robota, hujowy dostęp)
4.Udać się do ASO, które zrobi to za nas za 50 PLN (mój wybór) lub innego warsztatu, który pewnie zrobi to jeszcze taniej.
W każdym przypadku (oprócz 4) dobrze podeprzyj motor.
Pzdr.
Lepiej się wysrać i spóźnić niż być na czas i się zesrać