rupert napisał(a):A ja zlewam olej z silnika i wlewam nowy. Jazda. Sprawdzam bagnet i czarny. No to zlewam i zalewam nowy. No i znow czarny. I tak na okraglo. Juz nie moge, co 200km banka oleju, a on ciagle czarny
Wesoły Dyzio napisał(a):Już na zlocie miałeś jakieś ale do mnie, lecz olałem to, bo przyjechałem się dobrze bawić.
Wesoły Dyzio napisał(a):Wiesz Goramo, tak na sam koniec, bo i tak już myślałem, że twój umysł ogarnia co się pisze i umiesz czytać ze zrozumieniem, myślę, że masz jakiś kompleks mniejszości. Jak ktoś ma inne zdanie niż Ty, to znaczy, że ma się zamknąć i nie wpierdalać co Pan Goramo napisał, bo to jest święte. Ja stwierdziłem tylko fakt, że dla mnie to jakaś paranoja, a Ty zrobiłeś z tego wielką aferę. (...) Jeżeli porównujesz kupowanie dobrych opon, do częstotliwości wymiany płynów, to sorry, ale nie mamy o czym gadać. Zachowujesz się jak Kaczyński, któremu można podawać argumenty na talerzu, a on i tak będzie uważał, że czerwone jest białe i koniec. Ja kupując opony, nie zmieniam ich co roku, bo nie potrzeba.
Wesoły Dyzio napisał(a):Dla twojej wiadomości, wymiany płynu w układzie z ABS nie zrobi każdy średnio rozwinięty umysłowo orangutan, a kosztuje to 230 zł razem z płynem.
goramo napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):Dla twojej wiadomości, wymiany płynu w układzie z ABS nie zrobi każdy średnio rozwinięty umysłowo orangutan, a kosztuje to 230 zł razem z płynem.
Jeśli nie opróżniasz układu z płynu, a tylko go wymieniasz metodą dolewania i przepompowywania nowego płynu (czyli nie dopuszczasz do zapowietrzenia układu), to wymiana niczym się nie różni od standardowej.
Wesoły Dyzio napisał(a):Kaczyński, któremu można podawać argumenty na talerzu, a on i tak będzie uważał, że czerwone jest białe i koniec.
konjo8ds napisał(a):goramo napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):Dla twojej wiadomości, wymiany płynu w układzie z ABS nie zrobi każdy średnio rozwinięty umysłowo orangutan, a kosztuje to 230 zł razem z płynem.
Jeśli nie opróżniasz układu z płynu, a tylko go wymieniasz metodą dolewania i przepompowywania nowego płynu (czyli nie dopuszczasz do zapowietrzenia układu), to wymiana niczym się nie różni od standardowej.
Dyzio miał chyba na myśli układ połączony (przód-tył). tutaj najlepiej wymieniać pod ciśnieniem, żeby dobrze przeczyścić cały układ. ale pewnie da się to zrobić również przepłukując cały układ nowym płynem. tylko tego płynu pewnie więcej zejdzie
Wesoły Dyzio napisał(a):Mariuszu,
serdecznie Cię przepraszam, że napisałem swoje zdanie. Wiem że było to dużym błędem i dowiedziałem się o tym poprzez Twoje posty.
Wesoły Dyzio napisał(a):Nie chciałem Cię w żaden sposób urazić bądź narazić na szwank Twoje dobre imię. Pisząc o rozmontowaniu Jumbo Jeta, chciałem podkreślić Twoją fachowość i znajomość tematu budowy i naprawy motocykli.
Wesoły Dyzio napisał(a):Nie obrażaj się, a w wolnej chwili napijemy się jakiegoś dobrego soku, bo jak jeżdżę, to alkoholu nie piję.
Wesoły Dyzio napisał(a):Już na zlocie miałeś jakieś ale do mnie, lecz olałem to, bo przyjechałem się dobrze bawić.
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości