Wt wrz 10, 2013 4:58 pm
goramo napisał(a):niuton napisał(a):Nie wierzę w przyczepność opony jak robi w cbf1000 20-22 tkm. Twarda mieszanka...
Człowieku małej wiary... Fabrycznie w CBF1k montowane są Michałki PilotRoad - opony znane z tego, że dobrze trzymają zarówno na suchym jak i na mokrym. Ja mam nakulane na fabrycznym zestawie 30 tys km i nigdy jeszcze nie zdarzył mi się uślizg na tych gumach, ani przy odwijaniu z garści, ani przy mocnym hamowaniu. Na zakrętach również. Chociaż prawdą też jest, że miszczem zakrętów nie jestem i na kolanie nie jeżdżę, bo nie potrafię...
Śr wrz 11, 2013 6:58 am
Śr wrz 11, 2013 7:10 am
Śr wrz 11, 2013 2:58 pm
klemens napisał(a): zauważam po +-12kkm (no, może troszkę więcej) dość wyraźny już spadek pewności trzymania na zakrętach (zwłaszcza tył).
Śr wrz 11, 2013 3:09 pm
goramo napisał(a):klemens napisał(a): zauważam po +-12kkm (no, może troszkę więcej) dość wyraźny już spadek pewności trzymania na zakrętach (zwłaszcza tył).
Ja u siebie w PR1 niczego takiego nie zauważyłem. Trzymają bardzo dobrze.
Może masz bardziej "nerwowy" nadgarstek...
Cz wrz 12, 2013 3:46 pm
Pn lis 25, 2013 5:31 pm
Pt cze 13, 2014 6:22 am
Pt cze 13, 2014 9:39 am
So cze 21, 2014 9:29 pm