wszyscy klecą . 4500 x 4,2 = 18900 pln . a gdzie zarobek ? to samo po małej glebie kosztuje 3000 jak nie ma dużych szkód , po aukcji ubezpieczeniowej . jak są plastiki , lagi i lampa nawet podrapane /czyli są zawsze do wymiany.../ to już po aukcji kosztuje 1500 euro . i wtedy zaczyna się zabawa z używanymi gratami , lagami z allegro /polskie zamienniki są do każdego motocykla - jak oryginał
/ klejeniem , prostowaniem malowaniem i oszczędzaniem . w polsce na aukcji też mozna kupić taki motocykl
, tylko trzeba wiedzieć gdzie i kiedy . tylko u nas jest tego bardzo mało a we francji i włoszech do cholery . tylko ze ubezpieczalnie ZAWSZE dają jeden kluczyk i ZAWSZE KASUJĄ książkę gwarancyjną - potem są opowieści że we włoszech nie wydają ksiażek gwarancyjnych , francuzi wszyscy to fleje i gubią na potęgę . nie ma książki to jest PO UBEZPIECZALNI CZYLI SKASOWANY , czytaj miał SZKODĘ CAŁKOWITĄ w rozumieniu ubezpieczyciela - koszt naprawy przekroczył 70% wartości motocykla . popatrzcie ile kosztują plastiki i lagi + robocizna 50 euro za godzinę netto i wiadomo o co chodzi . nie ma niewalonych pojazdów w polsce w cenach niższych niż niewalone pojazdy w normalnym kraju - nie ma i nie bedzie .