Jakby ktoś się zastanawiał to w CBF600SA z 2008r były YUASA YTZ10S (zdjęcie na samym dole)
Szybkie rozeznanie w sieci i wychodzi na to, że jest to VRLA i w dodatku żelowy.
O taki (YTZ10S):
http://www.akumulatory24.pl/httpwwwakum ... p-267.htmlnie mylić z takim (TTZ10S), który żelowy chyba nie jest:
http://www.akumulatory24.pl/httpwwwakum ... p-333.htmlKilka broszurek o YUASA
http://www.yuasaeurope.com/images/uploa ... alogue.pdfhttp://www.baterieonline.cz/fotky4541/d ... ochure.pdfCiekawostka:
Dzisiaj sprawdzałem ciśnienie w oponach. Trochę czekałem w kolejce i niestety zostawiłem motocykl na światłach. Moto stało całą zimę bez doładowania, a wulkanizator był pierwszym przystankiem w sezonie. Oczywiście już nie odpaliłem. Wulkanizator poratował mnie akumulatorem spod lady i kablami rozruchowymi. Pojechałem załatwić kilka spraw. Jeździłem łącznie z 2,5h z trzema przystankami. Wyciągnąłem aku do ładowania, zaniosłem do domu i się okazało, że ma napięcie 12,7V. Po 10sek od podłączenia ładowarki z Lidla zaświeciła się dioda "naładowany".
Jak widać na zdjęciu ładowanie szybkie 4,5A w 1h. Mam nadzieję, że i u mnie też się naładował w ciągu krótkiej przejażdżki i nie będę musiał kupować nowego
Ostatnio edytowano So kwi 11, 2015 8:44 pm przez
4kowal, łącznie edytowano 1 raz