przez Bloodhound » N maja 26, 2019 8:36 pm
Jeśli występują turbulencje, to w grę wchodzi telepanie makówką, a na to żadne zatyczki nie pomogą. Będzie dudnienie i męczące wibracje. Mam 188 cm i turbulencje występowały w NC750X przy wysokiej szybie akcesoryjnej, która sięgała mi mniej więcej na wysokość ust.
W KTM mam jeszcze wyższą szybę z dużymi możliwościami regulacji wysokości oraz kąta pochylenia i bardziej oddaloną od głowy, niż ma to miejsce w NC. Tu też nie dało się uniknąć turbulencji, pomimo tak dużej elastyczności konfiguracji.
Dopiero zmiana kasku na dualowy, posiadający daszek i wąski, wysunięty do przodu profil, praktycznie zredukowała problem do zera. Największą robotę robi wspomniany daszek, który odbija strumień powietrza zawijający się za szybą i nie dopuszcza do powstania silnych turbulencji.
Polecam poeksperymentowanie w tym kierunku.
Tapatalknięte
If it has pistons or tits, it must be expensive.