So sie 22, 2015 5:40 pm
So sie 22, 2015 5:47 pm
Monte Christo napisał(a):Bierz Hepco jak sprawdziles i ufasz. Ja bym wzial Givi bo mam i jestem zadowolony. A noz wezmiesz Givi cos sie pojebie i bedziesz mial pretensje do siebie, ze nie wziales Hepco a posluchales rych, co jezdza z Givi. Znowu jak sie cos pojebie w Hepco to do nikogo nie bedziesz mial pretensji, jak tylko oczywiscie do siebie, bo to Ty go wybrales, przeciez sprawdziles na innym modelu. Tragizm Antygony normalnie.
Sprzet pierwsza liga
So sie 22, 2015 6:21 pm
So sie 22, 2015 7:27 pm
So sie 22, 2015 8:22 pm
goramo napisał(a):4 cylindrowa rzędówka jest na pewno bardziej elastyczna i lepiej znosi zejścia na wysokich biegach do niskich prędkości. Obciążenie silnika rozkłada się na więcej cylindrów, mniejsze masy wirujące powodują, że piec bardziej łagodnie reaguje na zmianę obciążenia po odkręceniu manetki niż silniki dwucylindrowe. Te są bardziej "narowiste" i bardziej nerwowo, czyli bardziej zdecydowanie reagują na ruchy manetką.
Te bardziej zdecydowane reakcje na manetkę powodują, że dwucylindrówki wydają się szybsze i dynamiczniejsze.
Ale jak się robi pomiary, to się jednak okazuje, że wcale tak nie jest.
Z resztą wystarczy spojrzeć na wyniki pomiarów w testach, żeby przekonać się, że Tereska wcale taka szybka nie jest. Około 22 sekundy do 2 paczek to przepaść w stosunku do cbf1000.
A co do meritum, czyli w sprawie kufrów - jakbym miał kasę, to hym brał Hepco, ale nie srebrne.
So sie 22, 2015 8:23 pm
So sie 22, 2015 8:32 pm
So sie 22, 2015 8:51 pm
So sie 22, 2015 8:55 pm
klemens napisał(a): Co ciekawe, mój plecaczek nie chciał żadnego dodatkowego oparcia (kupiłem i oddałem), bo twierdził, że bez niego jest wygodniej.
So sie 22, 2015 9:08 pm
Osu! napisał(a): 13,4
Musimy się ustawić na jakiejś niemieckiej autostradzie....