No to moja opinia na świeżo... Jak postanowiłem tak zrobiłem: ok. 12 zadzwoniłem do Hondy Plaza dowiedzieć się co i jak... Powiedzieli żeby przyjechać bez umawiania się żadnego uprzedniego. O 15 byłem w HP. Po kluczyku (rozumiem, że po zakodowanym numerze czy cuś tam) sprawdzili, że mam tą wadliwą część (co chyba oznacza, że być może nie wszyscy wzywani ją mają... ale to tylko moje domysły). Okazało się, że mają to to ustrojstwo na wymianę na miejscu, więc mogą machnąć od ręki... No i już mam temat ogarnięty plus jeszcze naciąg łańcucha mi wyregulowali w ramach uprzejmości. Jak na mój pierwszy kontakt z tym serwisem to wszystko miło, sprawnie i sympatycznie
Ale fakt, faktem, że ja akurat byłem o takiej godzinie, że nie było żywego ducha na sklepie więc nie czekałem w kolejkach albo coś i serwis chyba akurat nic nie miał pilniejszego. Koordynator działu serwisu coś tam wspomniał że sam został a telefony mu się faktycznie urywały więc jeśli z kontaktem by było trudno to pewnie dlatego. Ja się dodzwoniłem za pierwszym razem.
p.s. To wbijają w książkę gwarancyjną więc weźcie ze sobą (dla kogoś może to oczywiste jest ale dla mnie nie było
)