Zgodnie z obietnicą. Zdjęcia maszyny z kuferkiem
https://goo.gl/photos/ogvbTAjfdGMcT2fy6
JarekC3 napisał(a):Majkrzaq Dzięki za fotorelacje. Ładnie to wygląda, mnie się podoba. Stelaż to nie givi jest prawda?
Majkrzaq napisał(a):JarekC3 napisał(a):Majkrzaq Dzięki za fotorelacje. Ładnie to wygląda, mnie się podoba. Stelaż to nie givi jest prawda?
Spoko Stelaż to SW-Motech alurack
komar18 napisał(a):Majkrzaq napisał(a):JarekC3 napisał(a):Majkrzaq Dzięki za fotorelacje. Ładnie to wygląda, mnie się podoba. Stelaż to nie givi jest prawda?
Spoko Stelaż to SW-Motech alurack
Jeśli mogę coś zasugerować, to dałbym mocniejsze śruby do mocowania stelaża z ramą. Czy udało Ci się dokręcić je takim momentem jak zaleca Honda? Ja zastosowałem również śruby z torx-em wewnętrznym, ale z solidniejszym łbem walcowym. Klasa 9.12. Z własnego doświadczenia dodam, że gwinty w ramie (i nie tylko) są bardzo mocne i nie trzeba się o nie bać. Prędzej zepsuje się gwint na najmocniejszej śrubie jak w ramie jeśli za mocno dokręcisz. Słaba śruba może się ukręcić i wtedy jest spory problem z jej wyjęciem. Albo obrobi się gniazdo we łbie.
raphi napisał(a):A zastosuj może takie podkładki przeciete służące właśnie do zabezpieczania śrub/nakrętek przed odkrecaniem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości