Dla porównania dane ze specyfikacji:
HONDA GOLDWING 1800
Przełożenie wstępne - 1,591 (78/49)
Przełożenie biegu 1 - 2,375 (38/16)
Przełożenie biegu 2 - 1,454 (32/22)
Przełożenie biegu 3 - 1,068 (31/29)
Przełożenie biegu 4 - 0,843 (27/32)
Przełożenie biegu 5 - 0,686 (24/35)
Przełożenie końcowe - 2,829 (36/35 x 33/12)
HONDA NC750X (*DCT):
Przełożenie wstępne - 1,731 / * 1,921
Przełożenie biegu 1 - 2,812 / * 2,666
Przełożenie biegu 2 - 1,894 / * 1,904
Przełożenie biegu 3 - 1,454 / * 1,454
Przełożenie biegu 4 - 1,200 / * 1,200
Przełożenie biegu 5 - 1,033 / * 1,033
Przełożenie biegu 6 - 0,837 / * 0,864
Przełożenie końcowe - 2,529 / * 2,294
HONDA CBR600RR
Przełożenie wstępne - 2,111 (76/36)
Przełożenie biegu 1 - 2,750 (33/12)
Przełożenie biegu 2 - 2,000 (32/16)
Przełożenie biegu 3 - 1,666 (30/18)
Przełożenie biegu 4 - 1,444 (26/18)
Przełożenie biegu 5 - 1,304 (30/23)
Przełożenie biegu 6 - 1,208 (29/24)
Przełożenie końcowe - 2,562 (41/16)
Czyli ostatnie przełożenie jest poniżej 1.
Czy dobrze rozumiem? Z powyższych danych wynika, że w przypadku Gold Winga poniżej "jedynki" jest nie tylko ostatni, piąty bieg ale i czwarty (w NC tylko szósty, w CBR żaden). Powyżej tej wartości jest dopiero bieg trzeci. To na którym Goldas osiągnie prędkość maksymalną?