Ale w jakim celu te słowa, piszę kulturalnie, dopytuje ponieważ mam mała wiedzę na ten temat.
Chyba cię nie uraziłem, podważając twoją teorię i dopytując? Po to jest między innymi forum, żeby drążyć niektóre tematy.
Czytałem trochę o tym, że HM homologuje takie hondy i wstawiają big bory i wtedy z 250 robią 300 cc.
W takim tuningu chyba nie ma nic złego, jeżeli się nie mylę?
Oglądałem parę recenzji na YT na temat crf 300 cc i ludzie całkiem nieźle się o tym wypowiadali (filmy głownie USA albo Italy), natomiast wolałem zasięgnąć porady jak sprawa ma się w Polsce, serwisy takiej "sztuki" itd. Głownie to, że w 250X brakuje nieraz mocy a 300cc robi się optymalne.
O jakich konkretnie kłopotach pisałeś w swojej wypowiedzi? Kłopotach na temat dokumentacji czy kłopotach serwisowych?
Po za tym zastanawia mnie bardzo ta firma Gniezna, mam tam w miarę blisko ale za nim pojadę i się napalę wolałbym mieć jakąś wiedzę na temat tego "bezpośredniego importera"
PS. widzę, że trochę słabe nastawienie do nowych osób
Każdy potrzebuje trochę czasu na zapoznanie się z nowym forum i jego niepisanymi zasadami.
Nie chce mi się ani też nie mam zamiaru wchodzić z nikim w żadne spory czy zaśmiecać forum.
Natomiast wydaje mi się, że temat jest dość ciekawy ponieważ co raz więcej tych hond przewija się przez ogłoszenia. Czekam na jakieś konstruktywne wypowiedzi, a przede wszystkim na temat ☺ Może akurat uda nam się ustalić parę rzeczy które w przyszłości przydadzą się innym użytkownikom a temat warto będzie przenieść do innego działu.
Pozdro