przez nocny » Śr paź 26, 2016 8:54 pm
Witam raz jeszcze
Oglądałem te moto jakiś czas temu. Byłem dość sceptycznie nastawiony bo mi też się nie klei zestawienie włochy-3 kufry- niski przebieg-jeden kluczyk.
Ale o dziwo moto dość dobrze wypadło na oględzinach. Co do papierów się nie wypowiem bo nie zaglądałem, nie było ich na miejscu. Nie odbyła się tez jazda próbna z powodu braku blach a więc i ubezpieczenia (choć można takową odbyć po wpłacie kasy+ oświadczenie).
Motocykl ma dwie obcierki jedna widoczna na foto na wydechu a druga na owiewce z tej samej strony w miejscu które najbardziej wystaje. Przecierka ca. 2-3 cm, lekko wyłazi podkład ale tragedii nie ma, myślę że dwa machnięcia pędzelkiem z biała farbą załatwi sprawę. Kurczę nie pamiętam czy było coś widoczne na boku silnika od tej strony ale chyba nie. Prócz tego nie wydaje się aby moto miało jaką grubą przygodę. Plastiki poprawnie spasowane, brak śladów na goleniach, felgach, klamkach. Brak śladów na ogranicznikach skrętu. Przedni zawias przy szarpaniu nie wykazywał luzu. Na kierownicy widać że coś się dzieje z chromem ale wydaje się że da się to spolerować. Kufry ok, całe.
Co do przebiegu to z jednej strony tak pisałem w drugim zdaniu ale z drugiej strony ciężko było się do czegoś doczepić. Więc raczej na pewno nie ma ten motocykl ekstremalnie skręconej szafy. Tarcze bez rantów, klocki grubość ok, sety nie wytarte a to się może dziać w cbf powyżej 20000 km, gumy podnóżek nie wytarte, łańcuch ok. Żółte znaczniki na połączeniach śrubowych występują w dużej ilości a one też mają tendencję do znikania po jakimś czasie. A no i najważniejsze moto stoi na fabrycznych batlaxach DOT z roku produkcji moto. Bieżnik IMO adekwatny do tego przebiegu.
Według mnie można pofatygować się ten motocykl zobaczyć na żywo. Trzeba się przejechać i sprawdzić co tam jest pod owiewkami (sprzedający nie miał problemu aby ściągnąć ale oglądający nie podjął tematu).
Powodzenia!
Pozdrawiam
Marcin Jan
mistrz prostej spod świateł