Właśnie jestem po świeżo przeprowadzonej regulacji zaworów w NC 750 wg serwisówki podlinkowanej tutaj na forum - o tej:
https://drive.google.com/file/d/0B9SVVA ... sp=sharingJuż podczas regulacji nie spodobało mi się, że wg wytycznych podanych w tym dokumencie moje zawory nie miały żadnego luzu. Logika logiką, ale serwisówka mówi jasno jak kontrolować i ustawiać luz. Rzecz w tym, że opis ten zawiera istotny błąd dotyczący lokalizacji punktu odniesienia. Wg dokumentacji powinno się pozycjonować wałek rozrządu do cechy umieszczonej na górze okienka kontrolnego (na załączonym obrazku przekreśliłem to na czerwono), podczas gdy właściwy marker to ten dolny w zielonym kółku.
Qwa, zrobiłem na cacy, poskładałem, odpaliłem i z NC-ka zrobił się diesel i to ten na starych pompowtryskach.
Wszystko wskazuje, że ma sporo za duże luzy, co się zgadza z moimi podejrzeniami już na początku.
Przekopałem internety i znalazłem kilka wątków na anglojęzycznych forach, gdzie ludzie zrobili sobie takie samo kuku korzystając z uwalonej dokumentacji.
Tak więc jeśli ktoś robi to samemu i korzysta ze wskazanej serwisówki, to pamiętać, że ma być jak oznaczyłem. W załączeniu przesyłam zdjęcia ze złym opisem i poprawnym opisem.
I cała robota od początku.
Zle.jpg
Dobrze.jpg
Poprawki.JPG
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.