Glub napisał(a):Turos napisał(a):Nie, bo mają bak zamiast schowka jak w skuterze
To BMW F800GS też jest skuterem zatem twój argument jest inwalidą. I to wojennym.
Turos napisał(a):A ma skrzynię automatyczną?
Ha, czyli powrót do starej sprzeczki:
viewtopic.php?f=35&t=6434&start=20#p175165 W sumie nie znam skutera, który posiadałby jak NC X i S schowek na kask w miejscu baku - jeśli już, to pod siedzeniem. Ale znów ten Simson, który ma ręczną skrzynię biegów i żadnego schowka - no i mój świat definicji legł w gruzach.
A namaszczony przez samą Hondę jako skuter czy skutero-motocykl Integra DCT też nie ma schowka w miejscu baku tylko pod siedzeniem. I bądź tu mądry. Niebawem napakowana schowkami i wnękami Honda Goldwing - również nie mająca baku tam, gdzie zwykle się on w motocyklach znajduje - ma otrzymać skrzynię DCT - czyli przechrzta na skuter murowana. A co będzie jak rozpowszechnią się motocykle elektryczne, gdzie skrzyni biegów nie uświadczymy - istna wizja skuterowej apokalipsy.
A niech tam... Nawet lubię ten swój... "skuter"...
Kojot napisał(a):Nie no...wygląda to całkiem sympatycznie. Można powiedzieć że jestem raczej zdecydowany. Muszę podjechać gdzieś do dealera i pogadać face to face bo widzę że takie mailowanie jest do dupy. Prosiłem o ofertę...odpisali że wysłali zapytanie do hondy i przygotują specjalnie dla mnie wyjątkowo atrakcyjną ofertę. Dostałem...36 800PLN czyli tak samo wyjątkową jak dla wszystkich innych na stronie Hondy
No i odpisali że 2016 już nie jest dostępna. Ja nie wiem...albo czegoś nie rozumiem. Może sam zadzwonie do Honda Motor Poland i tam mi wyjaśnią czemu na stronie oferują w promocji sprzęt którego nie ma
Dodam, że na filmiku jest wersja 2014, a więc bez LEDów i z prostszym licznikiem, ale osiągi te same. W modelu 2016 masz już m.in. regulowane zawieszenie przednie. Na youtubie są polskie filmiki z jazdy testowej tym nowszym modelem, ale chyba tylko w wersji DCT.
Co do ceny i dostępności, to tak jak wspomniałem - są jeszcze tańsze modele 2016 w sieci pozadealerskiej (DCT za ok. 33,5 tys.), ale tam gwarantem jest tylko dealer sprzedający i ewentualne akcje serwisowe tylko tam, a nie we wszystkich ASO. No i trzeba sprawdzić, czy to model europejski (a nie na Koreę czy Indie) oraz czy z VIN wszystko gra w systemach ASO Hondy. Dlatego wielu nie chce ryzykować takiego zakupu.
A tak w ogóle, to dobrze obdzwonić kilku dealerów i spytać o ceny i dostępność w różnych miejscach. Może być tak, że ktoś chciał kupić i się rozmyślił, a moto jest jeszcze dostępne w salonie.
klocek napisał(a):Dzwoń pytaj, powiem Ci nawet, że sam rozważałem wyjazd do salonu Hondy do Niemiec, tam na pewno dostaniesz gratisy
Aktualna oferta na rynku motocykli używanych jest do dupy. Stoją dwie sztuki i to dość podejrzane (biała i szara). (Oczywiście mówię tylko o motocyklach z polskich salonów). Niemców z drugiej czy piątej ręki masz od zatrzęsienia, ja osobiście nie uznaję. Tylko polski salon.
W Niemczech już też 2016 wyczyszczony raczej, znalazłem w ogłoszeniach tylko jeden nowiutki egzemplarz manuala o przebiegu 0 km za ok. 27 tys. zł:
https://www.mobile.de/pl/Motocykl/Honda ... 39213.htmlByć może w Czechach coś jeszcze też jest dostępne - np. nieopodal czeskiego Cieszyna jest trzech dealerów.
http://www.honda.cz/motorcycles/dealer- ... %A1%C3%ADnPolski salon to jednak polski salon. Jest jeszcze jedna oferta sztuki używanej, ale w kolorze czarnym. Szkoda, że mało zdjęć:
https://sprzedajemy.pl/sprzedam-honda-n ... nr51482217klocek napisał(a):A nie myślałeś o wersji naked ? Chociaż osobiście mnie odpycha. Bleh !
Nie polecałbym raczej jej przy wzroście 188 cm. Sam mam 178 cm, więc dla mnie OK i mógłbym jeździć godzinami bez uczucia zmęczenia rąk i karku. Pozycja na S-ce jest po prostu super, ale przy prawie 190 cm może nie być już tak różowo, choć zawsze można spróbować się przymierzyć i przejechać, jeśli jest dostępna wersja do jazdy próbnej.