Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
zibi napisał(a):Potwierdzam, nie ma się co silić na najmocniejsze złoto DID-a, do enceka wystarczy zwykły VX2, na złotym didzie ZVMX zrobiłem mniej kilometrów niż na fabrycznym V0
a oto moja kolekcja zajechanych łańcuchów na enceku , licząc od wewnątrz łańcuchy wytrzymały przebiegi: V0 - 23000 km, złoty ZVMX - 19500 km, VX2 - 26000
rupert napisał(a):Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
zbyhu napisał(a):A mój łańcuch w litrze dobija 90kkm
Glub napisał(a):rupert napisał(a):Załóż tę 16 zębową i zobaczysz nowe oblicze motura
Ja bym zostawił, do testów, zabawy...
w NCkach jest 16T na zdawczej, nie 17. W obu wersjach.
Jazda zaczyna się między manualem a DCT: manual 43T a DCT 39 i nie wolno zmieniać ilości zębów w DCT - komputer zdurnieje.
Choć muszę przyznać że przy 43T jeżdzi się przyjemniej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości