przez mik72 » Cz sie 10, 2017 8:59 pm
Hmm,
zakładam, że świece wymienione? Jeśli tak to bardzo możliwe, że mechanik wyszarpywał fajki od świec, bo siedzą dość mocno i uszkodził jedną z nich. Wtedy objawy są dokładnie takie jak opisujesz. Poszukaj na forum wątek zbyha, on dokładnie przerabiał ten temat. Raz była pełna moc, raz ją gubił.
Jeśli dokładnie sprawdzisz fajki i przewody wysokiego napięcia i stwierdzisz, że są ok, sprawdź wtedy cewki, może mają przebicie.
Jeśli wszystko wykluczysz, i dalej będzie źle, kolejnym etapem jest regulacja luzów zaworowych, pierwsza powinna być wykonana po 24 kkm, kolejna przy 48 kkm, to ważne, bo być może któryś zawór się podwiesza i wtedy traci moc.
Ja mam przejechane 32 kkm od nowości i nie mam absolutnie żadnych problemów z silnikiem.
Jeśli sobie sam nie będziesz w stanie poradzić oddaj moto do serwisu hondy, tanio pewnie nie będzie, ale będziesz miał gwarancję, że zostanie zrobione to dobrze.
Daj znać, ja stawiam na uszkodzoną fajkę na 2 lub 3 cylindrze, dostęp tam jest masakryczny, ale to możesz sprawdzić sam zdejmując owiewki i bak. Zajrzyj też do filtra powietrza. CBF 600 to we wszystkich rankingach absolutnie bezawaryjny motocykl, sam z siebie się nie psuje, ktoś musiał coś kiedyś zjebać i masz konsekwencje, które odbierają Ci radość z posiadania hondy.
Pozdrawiam
Paweł
CBF 600 black tourist