Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt sie 18, 2017 10:42 am
Jak zabezpieczyć przetarcie na baku przed rudą bo już po kilku dniach się zaczęła pojawiać, a nie chcę (przynajmniej narazie) malować całości. Jakiś preparat? czy może bezbarwnym coś polecieć?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Pt sie 18, 2017 11:04 am
jak nie chcesz malować całości na razie, to ja bym doraźnie zdarł papierkiem rudą, kupił podkład w sprayu i farbę i przemalował miejscowo i tyle
Pt sie 18, 2017 12:32 pm
Albo zabezpieczyc olejem... Potem sie odtłusci
Wt sie 22, 2017 6:02 pm
Są takie środki do neutralizacji rdzy np. APP R-Stop lub Brunox epoxy (brunox podobno kiepski)
i na to jako warstwę zabezpieczającą jakąś farbą w sprayu
Pzdr
Śr sie 23, 2017 3:54 pm
Taki bak można zlecić do wypchnięcia. Smart repair to się nazywa i można to wyciągnąć. Takie naprawy się kwalifikuje jeśli nie ma uszkodzenia lakieru.
W tym przypadku jest takie uszkodzenie ale wypchnąć można i to uszkodzenie zabezpieczyć i podmalować na czarno i tyle. Można też po wypchnięciu dać do pomalowania cały bak.
Jeśli bez wypychania, to są środki neutralizujące rdzę na to zrobić natrysk z lakieru w sprayu - to najniższy koszt będzie.
Cz sie 24, 2017 5:36 am
Po internetach krążą filmiki, jak domowymi sposobami naprostować wgniotę.
Ogólnie chodzi o to, żeby nagrzać suszarką na maxa, a później spryskać azotem, ew. sprężonym powierzem - powinno się szybko i mocno ochłodzić (zamrozić) - naprężenie prostuje.
Tyle, że bak - obawiam się - ma chyba za grubą blachę na takie numery.
Ale suszarkę ma w domu (niemal) każda kobieta, a sprężone powietrze majatku nie kosztuje - opcja jest
Na aucie jestZ moto niespecjalnie
Cz sie 24, 2017 6:27 am
Tiarus napisał(a):Po internetach krążą filmiki, jak domowymi sposobami naprostować wgniotę.
Ogólnie chodzi o to, żeby nagrzać suszarką na maxa, a później spryskać azotem, ew. sprężonym powierzem - powinno się szybko i mocno ochłodzić (zamrozić) - naprężenie prostuje.
Tyle, że bak - obawiam się - ma chyba za grubą blachę na takie numery.
Ale suszarkę ma w domu (niemal) każda kobieta, a sprężone powietrze majatku nie kosztuje - opcja jest
Na aucie jestZ moto niespecjalnie
Z ciekawości zajrzałem w linki żeby upewnić się czy to możliwe. Próbowałem kiedyś tej metody na aucie, może by się nawet udało gdyby temperatury były bardziej "skrajne". Suszarka to za mało. W naprawę na baku nie wierzyłem i chyba słusznie.
Przy okazji znalazłem taką domową metodę --->
https://www.youtube.com/watch?v=wPqKRm9wz9w
Cz sie 24, 2017 6:42 am
Fajneeeee!!!!!!!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.