Jeśli salony dawały więcej niż 18 za golasa to chyba lepiej pchnąć im go a gadżety ożenić osobno albo na przyszły sezon go sprzedaj..
Bo cena na dziś to rzeczywiście trochę kosmos
mski napisał(a):ncxior napisał(a):na jakiekolwiek inne moto zamienisz to na pewno odczujesz różnice w spalaniu . Nceka trudno tu przebić . Cena za wysoka nie pójdzie za tyle. Zakup Explorera musisz przemyśleć . Moto ogólnie spoko ale takie ani do tego ani do tego , jak już szukasz w taką bańkę to zastanów się bardziej nad Crossruner 800 lub Crosstourerem 1200 też takie moto podobne moto do Exploerera a jak już chcesz iść w Triumpha to bardziej 800 xcx lub xcxa lub 1050 sport.
Z hondy testowałem już Crosstourera 1200 i nową Afrykę (obie z DCT) i oba modele mi nie podchodzą. Co do Dużego Tygrysa, spasował on i mnie i co ważne mojej żonie, a to głównie biorę pod uwagę przy podróżowaniu we dwójkę.
Co do spalania, braku schowka i innych - nie ma niestety następcy w tym zakresie dla NC i raczej długo nie będzie - zresztą każdy użytkownik NC się ze mną zgodzi, bo ciężko zmienić na cokolwiek innego.
Mały tygrys 800 nie podchodzi mojej żonie, jednak jest on nieco inny, druga sprawa, że założyłem sobie pewne rzeczy, które kolejny motocykl musi mieć - kardan i brak szprych to dwie z nich - testowaliśmy i R1200 GS i R1200RT oraz R1200RS, najbardziej obojgu spasował Duży Tygrys
Maciek napisał(a):Jak go rozebrales to już tak nie wygląda..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości