Dzięki, drugą już ktoś mi podsyłał i z tego co widzę to części składowe są te same więc powinno pasować. Cieszy mnie to niezmiernie bo w Polsce dostać obudowę do CBF to albo rok szukania, albo majątek - a zegary poleciały tak mocno że nawet mistrz puzzli nie ogarnie złożenia tego do kupy (i jak kupa będzie to wyglądać
). Elektronikę mam teoretycznie całą więc mam nadzieję na przełożenie tego bez większych problemów. Trochę tego nie pojmuję, że obudowa do Horneta kosztuje grosze, a to samo do CBF powoduje drżenie wszystkich mięśni zwieralnych w ciele
Kolejne pytanie dotyczy kierownicy - planuję kupić prostą, szeroką typu LSL Superbike, może ktoś montował i wie czy trzeba będzie zmieniać risery coby baku nie poobijać? Jak z zachowaniem motocykla na takim drągu? Zawsze chorowałem na lustereczka w końcówkach kierownicy i skoro już się przód posypał to myślę również nad nimi, zapewne będą to underbary.
No i kolejna sprawa - lampka na przód. Rozważam oryginalny, nudny krążek (neeeee), podwójniaki typu wszystkim znanych Dominatorów (małe to jakieś i mi nie leży w stu procentach ale może...), albo kupno dwóch 5 3/4' lamp i zrobienie z tego duala. I tu również pytanie, czy ktoś to robił, jak wygląda podłączenie tego pod stockową wiązkę, czy trzeba świrować i kombinować, a także co wtedy z konektorami które w standardzie są w lampie? Puszka przykręcona gdzieś do półki? A może jakieś inne propozycje które dobrze wyglądały by na tym sprzęcie?
Pozdrawiam i dziękuję