Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Pn lis 13, 2017 6:00 am
CBF 1000 - po glebie. Crashpad wyrwał kawałek bloku. Pospawane. Naprawione. Zrobione 4000 km po naprawie. Podobno nic się nie dzieje. Sprzęt poza tym ok. Całkowity przebieg 11 600 km. Cena 17 900. Rocznik 2011. Kupić nie kupić?
Pn lis 13, 2017 6:59 am
Maczek napisał(a):CBF 1000 - po glebie. Crashpad wyrwał kawałek bloku. Pospawane. Naprawione. Zrobione 4000 km po naprawie. Podobno nic się nie dzieje. Sprzęt poza tym ok. Całkowity przebieg 11 600 km. Cena 17 900. Rocznik 2011. Kupić nie kupić?
Nie kupić.
Pn lis 13, 2017 5:10 pm
W żadnym wypadku !!!
Wt lis 14, 2017 4:09 pm
Odradzam zdecydowanie. Widziałem taka z urwanym mocowaniem...
Wt lis 14, 2017 4:48 pm
Dołożyć parę tysi i kupić dobry, sprawny, bezpieczny motocykl. Cena jak na taką rzeźbę jest wysoka.
Bierzesz pod uwagę, że kiedyś trzeba będzie to sprzedać?
Gwarantuję Ci, że potencjalnych klientów będzie bardzo mało lub wcale. Ludzie kręcą nosem kiedy opony są w średnim stanie, a co dopiero przy takich kwiatkach...
Śr lis 15, 2017 8:08 pm
Założy pełne owiewki i sprzeda
Jeleń na pewno się znajdzie:D Nie na takie potwory bywali amatory
Jednakowoż ominąłbym szeroookim łukiem
Cz lis 16, 2017 2:28 pm
Nie dotykaj!!
Cz lis 16, 2017 4:42 pm
Skoro blok padł, to co jeszcze jest zwalone ?
A zapewnienia sprzedawcy że nic się nie dzieje, potraktował bym raczej jako pobożne życzenie a nie fakt
Cz lis 16, 2017 6:53 pm
Avalon napisał(a):Skoro blok padł, to co jeszcze jest zwalone ?
Przy tym motongu, jego masie i zamontowanych crash-padach, to w sumie nie musi być jakaś zaraz duża gleba...
Wystarczy odrobinę pecha i może być taki efekt.
Pt lis 17, 2017 3:50 pm
Może i tak, ale przy powiedzmy glebie parkingowej blok raczej by wytrzymał, tym bardziej że część siły mógł przejąć tłumik ( w SC64 zależy na którą padł stronę ) ew. kierownica.
W każdym razie ja bym czegoś takiego raczej nie kupił.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.